The Humanity Bureau

Originaltitel: The Humanity Bureau
Regissör:Rob W King
Utgivningsår:2017

Om The Humanity Bureau:

En dystopisk thriller som utspelar sig år 2030 där världen är i en permanent ekonomisk lågkonjunktur och står inför allvarliga miljöproblem till följd av den globala uppvärmningen.

Nicolas Cage, Sarah Lind, Jakob Davies, Hugh Dillon, Vicellous Shannon, Kurt Max Runte, Destee Klyne, Nikolas Filipovic, Jett Klyne, David Lovgren, Leo Fafard, Mel Tuck, Lorne Cardinal, Sheldon Bergstrom, Leanna Brodie, Melanie Walden, Bill Dow

Dave Schultz

Action, Science Fiction

Kanada
Diskussioner om The Humanity Bureau  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Humanity Bureau (5 st)
Robkiller (Anmäl)   18:32 23/7
Postapokalyps med anti-socialism och miljötema... börjar rätt hyfsat, men det blir inte direkt någonting vettigt av det här.
Johjt (Anmäl)   07:00 21/7
Låt er inte luras av alla dåliga betyg, denna förtjänar det inte. Helt okej rulle och Cage är bra! 👍😊
Bumbi78 (Anmäl)   22/10 2018
Nic Cage fortsätter välja roller med omsorg. Kanske lät detta spännande på pappret, men resultatet blev sämre. Dock en inte helt värdelös framtidsdystopi, men bristen på budget sänker då både effekter och främst scenografi känns väldigt sunkigt.
Phyx (Anmäl)   19/11 2017
Så många logiska luckor att man får ont i magen. Undvik!
jonbo (Anmäl)   17/11 2017
Fruktansvärd film. Påminner lite om de sjaskiga framtidsdystopiska filmerna som kom i en drös sent 80-tal, tidigt 90-tal. De har sin charm, här finns ingen. Cage sömngångar sig igenom, vilket ju helt är att missbruka Cage.