The Hurricane Heist

Originaltitel: The Hurricane Heist
Regissör:Rob Cohen
Utgivningsår:2018

Om The Hurricane Heist:

En kupp mot USA:s finansdepartement planeras att genomföras samtidigt som en stor orkan förväntas att dra in över landet.

Titel: American Animals
Regissör: Christian Gudegast
År: 2018
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Den of Thieves

Toby Kebbell, Maggie Grace, Ryan Kwanten, Ralph Ineson, Melissa Bolona, Ben Cross, Jamie Andrew Cutler, Christian Contreras, Jimmy Walker, Ed Birch, Moyo Akandé, James Barriscale, Erik Rondell, Mark Basnight, Keith D Evans, Mark Rhino Smith

Jeff Dixon, Scott Windhauser

Action, Thriller

Diskussioner om The Hurricane Heist  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hurricane Heist (9 st)
Djason (Anmäl)   09:44 16/7
Medioker dialog och ingen större skådespelerifest men jag måste ändå säga att filmen var bättre än väntat. Trodde det skulle vara en b film med kassa effekter men här får du en b film med rätt bra effekter ändå.
Xeno (Anmäl)   22:47 15/7
Grundtanken är ju ändå bra. Men äts upp och förstörs av usel dialog och stundtals korkade idéer. Animeringarna är hyfsade dock...
Christofer (Anmäl)   06:53 12/6
Vissa stunder var det ju inte helt uselt men när dialogen och skådespeleriet är såhär undermåligt hjälper det föga om det levereras hyfsad action här och där. Upplösningen var ju tyvärr lika trist som väntat dessutom.
Bumbi78 (Anmäl)   20/11 2018
Fast & Furious vs Twister. Milt sagt extremt korkad action, men den utger sig heller inte för att vara något annat. Effekterna är sisådär och visst hade en check på manuset plus någon huvudkaraktär med lite karisma inte skadat. Kul att se elake Finchy från the Office dock.
Sture Stenhög (Anmäl)   12/10 2018
Ingen filmidé kan vara dum nog vad mig anbelangar, så jag tillhörde onekligen målgruppen för det här. Man blir ju förstås tvungen att svälja en del pinsam dialog och klumpigt påklistrade bakgrundshistorier, och visst hade den gärna fått flippa ännu mer. Men underhållande är det, och jag skrattade gott åt galenskapen ett flertal gånger. I allt väsentligt är det en riktig 90-tals-rulle det här, inte ens effekterna känns speciellt uppdaterade. Den föredömliga titeln gör också att alla i princip kan veta på förhand ifall man kommer gilla det här eller inte
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Hurricane Heist