Betyg idag: 1 366 Besökare idag: 4 939

Originaltitel: The Hurricane Heist
Regissör:Rob Cohen
Utgivningsår:2018

Om The Hurricane Heist:

En kupp mot USA:s finansdepartement planeras att genomföras samtidigt som en stor orkan förväntas att dra in över landet.

Titel: Baby Driver
Originaltitel: Overdrive
Regissör: Antonio Negret
Genre: Action, Thriller
Overdrive

Toby Kebbell, Maggie Grace, Ryan Kwanten, Ralph Ineson, Melissa Bolona, Ben Cross, Jamie Andrew Cutler, Christian Contreras, Jimmy Walker, Ed Birch, Moyo Akandé, James Barriscale, Erik Rondell, Mark Basnight, Keith D Evans, Mark Rhino Smith

Jeff Dixon, Scott Windhauser

Action, Thriller

Diskussioner om The Hurricane Heist  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hurricane Heist (5 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   17:53 12/10
Ingen filmidé kan vara dum nog vad mig anbelangar, så jag tillhörde onekligen målgruppen för det här. Man blir ju förstås tvungen att svälja en del pinsam dialog och klumpigt påklistrade bakgrundshistorier, och visst hade den gärna fått flippa ännu mer. Men underhållande är det, och jag skrattade gott åt galenskapen ett flertal gånger. I allt väsentligt är det en riktig 90-tals-rulle det här, inte ens effekterna känns speciellt uppdaterade. Den föredömliga titeln gör också att alla i princip kan veta på förhand ifall man kommer gilla det här eller inte
ulpe01 (Anmäl)   19:32 17/6
Dumt, dumt, dumt. Och allt är väldigt grått, och visst, det är regnigt och så, men betyder det att man måste suga ut alla färger ur filmen? Kanske. Ser hellre Geostorm igen...
Robkiller (Anmäl)   19:18 12/6
Stendum och överdriven, men i alla fall helt ok effekter och rätt så underhållande. Får duga.
JPerlie (Anmäl)   11:47 9/6
Well, doesn't make any sense. Det finns bättre liknande filmer. Men den är underhållande.
PeterTheW (Anmäl)   00:22 27/5
Nah.