The Hurricane Heist

Originaltitel: The Hurricane Heist
Regissör:Rob Cohen
Utgivningsår:2018

Om The Hurricane Heist:

En kupp mot USA:s finansdepartement planeras att genomföras samtidigt som en stor orkan förväntas att dra in över landet.

Toby Kebbell, Maggie Grace, Ryan Kwanten, Ralph Ineson, Melissa Bolona, Ben Cross, Jamie Andrew Cutler, Christian Contreras, Jimmy Walker, Ed Birch, Moyo Akandé, James Barriscale, Erik Rondell, Mark Basnight, Keith D Evans, Mark Rhino Smith

Jeff Dixon, Scott Windhauser

Action, Thriller

Diskussioner om The Hurricane Heist  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hurricane Heist (4 st)
ulpe01 (Anmäl)   19:32 17/6
Dumt, dumt, dumt. Och allt är väldigt grått, och visst, det är regnigt och så, men betyder det att man måste suga ut alla färger ur filmen? Kanske. Ser hellre Geostorm igen...
Robkiller (Anmäl)   19:18 12/6
Stendum och överdriven, men i alla fall helt ok effekter och rätt så underhållande. Får duga.
JPerlie (Anmäl)   11:47 9/6
Well, doesn't make any sense. Det finns bättre liknande filmer. Men den är underhållande.
PeterTheW (Anmäl)   00:22 27/5
Nah.