The Internship

Originaltitel: The Internship
Regissör:Shawn Levy
Utgivningsår:2013

Om The Internship:

När två män i 40-årsåldern tvingas lämna sina jobb, tar de plats som praktikanter på ett framgångsrikt internetföretag där deras chefer är hälften så gamla som de är.

Titel: Wedding Crashers
Originaltitel: That Awkward Moment
Regissör: Tom Gormican
År: 2014
That Awkward Moment

Vince Vaughn, Owen Wilson, Rose Byrne, Aasif Mandvi, Max Minghella, Josh Brener, Dylan O'Brien, Tiya Sircar, Tobit Raphael, Josh Gad, Jessica Szohr, Rob Riggle, Eric André, Harvey Guillen, Gary Anthony Williams, Joanna Garcia, Will Ferrell, John Goodman

Vince Vaughn, Jared Stern

Komedi

Diskussioner om The Internship  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Internship (135 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   20/3 2018
Sitter på hotellet i Borås å flippar runt bland kanalerna efter midnatt, den här börjar och jag tycker att det är perfekt, jag har ju sett den förut så det gör inget om jag somnar ifrån den. Men just idag fånga den mig och jag fick bara 5,5 timmars sömn. Så den är alltså bättre än jag har för mig. Stark trea.
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
yrkeschaufföre (Anmäl)   6/6 2017
Jag har sett den innan och det hjälper, jag kunde liksom sortera bort lågvattenmärkena. Owen tar ut Vince och de andra får blomma ut. Men hade den inte varit roligare om de bemödat sig med att hitta på ett företag som är känt för sin sökmotor? Det här ger lite samma vibbar som när Usas flotta medverkar i filmer som framställer dem i god dager.
deswhip (Anmäl)   6/6 2017
Rolig! Jag tillhör väl någon slags perfekt målgrupp för den här filmen så för mig var den väldigt underhållande. Filmen är helt enkelt otroligt positiv och man blir glad av att se den. Jag är snäll och ger den en fyra på helt känslomässiga grunder.
Raimo_1985 (Anmäl)   8/1 2017
Väldigt rolig :) Men lite tjattrig ibland.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Internship
Se filmen