En mördares vittne

Originaltitel: The Killing Jar
Regissör:Evan Crooke
Utgivningsår:1997

Om En mördares vittne:

Efter ett hemskt mord inträffar i ett litet samhälle, riktas alla misstankar till en man som har blandade minnen om vad som egentligen har hänt eller inte hänt. Kan han ha sett mördaren? Eller är han själv inblandad på något sätt?

Brett Cullen, Tamlyn Tomita, Wes Studi, Carlos Bernard, Xander Berkeley, Brion James, Edith Varon, Jack Wallace, John Philbin, Tom Bower, Frank McRae, M Emmet Walsh

Mark Mullin

The Killing Game

Diskussioner om En mördares vittne  (0 diskussioner)
Kommentarer om En mördares vittne (3 st)
jonbo (Anmäl)   9/6 2016
Intetsägande med en del härliga birollsskådisar.
Waldo Trumbull (Anmäl)   5/2 2014
En tråkig och oengagerande thriller. Det händer liksom ingenting, manuset är fyllt med endimensionella karaktärer som sedan porträtteras av en samling inte allt för begåvade skådespelare. De av skådespelarna som faktiskt kan agera har ingen möjlighet till detta i denna smörjan. Funkar möjligtvis att slötitta på klockan tre på natten när man är för trött för att gå och lägga sig.
drohr (Anmäl)   30/3 2010
Känns som en typisk bortglömd tråkig film som visas ibland på nätterna, då ingen tittar på tv. Vilket är bra, för detta var inte mycket att se. Hela filmen osar låg kvalité och storyn är alldeles för platt. Tamlyn Tomita gör ett rätt bra jobb dock. Även Brion James är kul att se.