Betyg idag: 1 399 Besökare idag: 7 593

Originaltitel: The Last Seven
Regissör:Imran Naqvi
Utgivningsår:2010

Om The Last Seven:

En man vaknar upp i ett övergivet London. Senare så visar det sig att alla människor utan han och sex till personer har försvunnit spårlöst. De sex andra personerna lider också av minnesförlust. Saker börjar urarta sig och dom måste kämpa emot varandra för att överleva och få tillbaks sina minen.

Titel: Blodsoffer
Regissör: Sam Pillsbury
År: 1991
Genre: Drama, Thriller
Zandalee

Tamer Hassan, Simon Phillips, Danny Dyer, Sebastian Street, Ronan Vibert, Rita Ramnani, Daisy Head, John Mawson

John Stanley

Thriller

Storbritannien
Diskussioner om The Last Seven  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Last Seven (20 st)
Djason (Anmäl)   11:53 14/3
Börjar lite som 28 dagar senare men där den filmen fortsatte att vara bra blir den här filmen seg och usel. Att ha med Danny Dyer som är en ganska skön engelsk skådis i en sådan menlös roll är slöseri med resurser, något som de inte verkar ha i direkt överflöd heller.
TheHorrorfan (Anmäl)   7/3 2015
Idéen var hur cool som helst, men utförandet var på gränsen till uselt. Karaktären "Chloe" var ju riktigt ögongodis.
Pol Put (Anmäl)   31/8 2012
Idéen är väl egentligen ok men vad som kunde ha blivit en mysig 3a blir en mkt svag tvåa pga dåligt utförande och en del riktigt dåliga skådisar (tänk amatörteater). Den här skulle tom behöva göras i en Hollywood-tappning så kanske det blir en smula bättre.
cristian81 (Anmäl)   13/1 2012
Rätt schysst. Absolut inte värd att totalsåga
Robkiller (Anmäl)   2/7 2011
Gah.. tråkigaste inledande kvarten på en film någonsin kanske... bilder på tomma gator nästan helt utan ljud och utan att någonting händer... vem tyckte att det var en bra idé? Blev ju inte direkt nå mycket bättre senare heller... heluselt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Last Seven
Entertainity AB © 2000-2016 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor