The Late Bloomer

Originaltitel: The Late Bloomer
Regissör:Kevin Pollak
Utgivningsår:2016

Om The Late Bloomer:

Dr Peter Newmans, en sexterapeut, går igenom puberteten under tre veckor vid 27 års ålder, efter att en godartad tumör i hans hjärna behandlats.

Titel: Cougars, Inc.
Titel: Trainwreck
Originaltitel: Trainwreck
Regissör: Judd Apatow
Trainwreck

Johnny Simmons, Brittany Snow, Kumail Nanjiani, Beck Bennett, J K Simmons, Maria Bello, Paul Wesley, Blake Cooper, Vanessa Ragland, Lenora Crichlow, Jane Lynch, Laraine Newman, Sam Robards, Jason Antoon, Matt Jones (II), Joey Greer, Ken Marino

Kyle Cooper, Austyn Jeffs, Paul A Kaplan, Joe Nussbaum, Mark Torgove

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om The Late Bloomer  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Late Bloomer (7 st)
deswhip (Anmäl)   5/6 2017
Hyggligt underhållande för stunden men lämnar inga bestående intryck.
Krille80 (Anmäl)   5/4 2017
Förhoppningen utifrån filmens någorlunda originella handling var att jag skulle få något fräschare än en typisk sexkomedi. Tyvärr lurades jag av handlingen och den rätt fantastiska rollistan för detta var praktiskt taget en sexkomedi om i något äldre kostym. Rollistan är dock fantastisk med skådespelare som J K Simmons, Maria Bello, Brittany Snow, Kumail Nanjiani, Beck Bennett och Jane Lynch. Alla favoriter hos mig. Filmens höjdpunkter är dialogerna mellan Nanjianis och Bennetts karaktärer. 2+
wasteoftime (Anmäl)   28/3 2017
Ärligt talat? Det här var, frånsett några få scener, verkligen skit. Kan ju inte påstå att jag hade speciellt höga förväntningar, men jag tänkte ändå att det fanns en viss potential I storyn. Men nej tack. 53,0 på SH-skalan.
ulpe01 (Anmäl)   25/11 2016
Inte så bra som jag hoppats, lite för fjantigt emellanåt, men birollerna är superroliga och det är tillräckligt feelgood för en tvåa i betyg.
SONGUN (Anmäl)   20/11 2016
Den här KUNDE faktiskt varit ännu sämre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Late Bloomer