The Life and Death of a Porno Gang

Originaltitel: Zivot i smrt porno bande
Regissör:Mladen Djordjevic
Utgivningsår:2009

Om The Life and Death of a Porno Gang:

Den unge regissören Marko har en vacker filmdröm, men får kalla handen och förfaller till porr och blodigt gorevåld. Tillsammans med ett gäng outsiders sätter han upp en turnerande porrteater på serbiska landsbygden, men deras roadtrip urartar snart i vansinne när en iskall producent drar in autentiska mord i filmbilden.

Titel: A Serbian Film
Originaltitel: Srpski film
Regissör: Srdjan Spasojevic
År: 2010
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Skräck
A Serbian Film

Radivoj Knezevic, Mihajlo Jovanovic, Ana Acimovic, Ana Jovanovic, Predrag Damnjanovic, Srdjan Jovanovic

Mladen Djordjevic

Drama, Vuxenfilm, Thriller, Skräck

Serbien
Med i listor: Porrbranschen, Vuxenfilm Top 50
Diskussioner om The Life and Death of a Porno Gang  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Life and Death of a Porno Gang (9 st)
Gordyal (Anmäl)   22/12 2015
Enerverande människor som gör enerverande saker är inte särskilt roligt i längden. (6-/15)
Dele (Anmäl)   13/6 2014
En ganska tråkig och ointressant historia kring en grupp omkringflackande vilsna själar. Att fylla på med en mängd obehagliga groteskheter räcker inte när karaktärerna och skildringen inte bidrar med mer än så här.
Greigh (Anmäl)   3/10 2012
osexig, smutsig och fullkomligt fantastisk! Hade fått en femma om den inte var så utdragen!
Perdhra (Anmäl)   9/9 2012
Politisk, konstnärlig och vidrig. Gore är inte min grej och efter mådde jag lätt dåligt, filmen stärkte för stunden nidbilden av balkanländer men när ja tänkt på filmen ur en politisk och konstnärlig vinkel var den ändå Ok.
todape (Anmäl)   16/1 2012
Så har man sett ännu en udda skapelse, från Serbien. Filmen känns lite för spretig på många sätt för att jag ska kunna uppskatta den mer än vad jag gör. Det här är verkligen en grisigt pervers skildring av porr och våld kryddat med en hel del humor. Och det är just humorn som gör att man inte riktigt vet hur man ska känna. Scenerna är flera gånger vidriga men samtidigt omges filmen av en underton av humor som gör att den samtidigt i flera fall blir rolig. Helt klart en ganska lustig film och väl värd att se om man söker efter något udda. 4 av 10.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Life and Death of a Porno Gang