The Little Drummer Girl

Originaltitel: The Little Drummer Girl
Regissör:Park Chan-wook
Utgivningsår:2018

Om The Little Drummer Girl:

Historien utspelar sig under 1970-talet och kretsar kring den hemlighetsfulle Becker - en israelisk underrättelsetjänst-spion.

Alexander Skarsgård, Florence Pugh, Michael Shannon, Michael Moshonov, Clare Holman, Kate Sumpter, Simona Brown, Gennady Fleyscher, Amir Khoury, Katharina Schüttler, Daniel Litman, Alessandro Piavani, Lubna Azabal, Shlomo Bar-Aba, Alexander Beyer

Michael Lesslie, Claire Wilson

Drama, Thriller, Mini-serie

Storbritannien, USA
Diskussioner om The Little Drummer Girl  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Little Drummer Girl (3 st)
produr (Anmäl)   02:47 21/7
Helt okey miniserie Har inte läst boken så kan inte jämföra men det är välspelat och spännande
knutsson (Anmäl)   18:43 12/4
Förlåter de små skavankerna serien dras med eftersom den verkligen lyckas fånga mycket av Le Carrés bok (tillskillnad från 80-talsfilmatisrimgen) stabil fyra
PeterTheW (Anmäl)   01:08 5/1
Börjar lite långsamt, men sen är man fast. Så jävla bra. Välspelad, välgjord, fantastiskt. Park har gjort det igen!