The Lost

Originaltitel: The Lost
Regissör:Chris Sivertson
Utgivningsår:2006

Om The Lost:

Ray Pye är ung, snygg, charmig och fullständigt samvetslös. En kväll upptäcker han och hans vänner två unga kvinnor som campar i en park. Ray föreslår att de skall skjuta ihjäl kvinnorna och genomför sedan det hela utan att tveka en sekund. Fyra år senare försöker en av stadens poliser fortfarande sätta fast Ray för dödsskjutningen utan större lycka. Men Ray Pye är inte bara en samvetslös mördare, utan också en notorisk kvinnojägare och knarklangare, vilket leder honom in i en alltmer accelererande våldsspiral.
Se filmen på CDON

Marc Senter, Shay Astar, Alex Frost, Megan Henning, Robin Sydney, Michael Bowen, Ed Lauter, Dee Wallace, Misty Mundae, Ruby Larocca, Tom Ayers, Tony Carreiro, Katie Cassidy, Richard Riehle, Cornelia Guest

Chris Sivertson

Drama, Kriminalare, Skräck

Diskussioner om The Lost  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Lost (8 st)
KyLLo (Anmäl)   03:00 22/1
En riktig lågbudgetkalkon. Billig, kvinnoförnedrande och vapenfixerad. Uselt manus, värdelös dramaturgi, noll tanke och dåliga skådespelare. Tappade tilltron redan innan första 10 minuterna. Jag fick en uträknad trea av någon anledning. Men såna här filmer bidrar till att män får för sig att kvinnor är sexobjekt och måltavlor, och kvinnor att tro att de inte har något annat val än att understå män.
Gordyal (Anmäl)   14/5 2016
Jisses amalia! Sivertson & co försöker desperat att göra något coolt, något sexigt, något smart och något "kultigt" i stil med "Vid flodens strand", och misslyckas på samtliga punkter. Manus, regi, dramaturgi och skådespel haltar betänkligt. Men det störta misslyckandet är de krampaktiga försöken att dölja att detta är en B-film. En rörig soppa med vissa tendenser till underhållningsvärde. (4/15)
todape (Anmäl)   8/8 2015
En lite spretig och dåligt balanserad film. Kunde absolut ha klippts ner en hel del. 2/10
TheHorrorfan (Anmäl)   28/1 2013
Den här filmen blev något otroligt tråkig och sjuk. Den var för lång och slutet var jävligt konstigt vad fan hände ?
Dele (Anmäl)   14/3 2012
Obehaglig, och under ytan en välfylld film med fin berättarteknik. Slutet släpper tyglarna lite för mycket, men jag ger ändå, för helhetskonceptet, en svag fyra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Lost