Betyg idag: 1 185 Besökare idag: 6 355

Originaltitel: The Magnificent Seven
Regissör:Antoine Fuqua
Utgivningsår:2016

Om The Magnificent Seven:

Bartholomew Bogue håller staden Rose Creek i ett dödligt järngrepp. De desperata invånarna anlitar sju prisjägare för beskydd: Sam Chisolm, Josh Faraday, Goodnight Robicheaux, Jack Horne, Billy Rocks, Vasquez och Red Harvest. När de sju förbereder staden för den våldsamma uppgörelsen inser de att de slåss för mer än för pengar.

Titel: Unbroken
Regissör: Rachel Talalay
År: 2017
Genre: Drama, Kriminalare, Mysterium
Sherlock - The Six Thatchers

Denzel Washington, Chris Pratt, Ethan Hawke, Vincent D'Onofrio, Lee Byung-hun, Manuel Garcia-Rulfo, Martin Sensmeier, Haley Bennett, Peter Sarsgaard, Luke Grimes, Matt Bomer, Jonathan Joss, Cam Gigandet, Emil Beheshti, Mark Ashworth, Billy Slaughter

Nic Pizzolatto, Richard Wenk

Action, Äventyr, Western

The Magnificent 7

Diskussioner om The Magnificent Seven  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Magnificent Seven (39 st)
isecore (Anmäl)   21:56 22/2
Platt och ganska trist, man känner inget engagemang för någon av karaktärerna. Bara Vincent D'Onofrio känns som om han engagerade sig i sin roll, övriga hade lika gärna kunnat faxa in sina prestationer. Tråkigt foto och ett banalt slut.
Zok (Anmäl)   10:24 16/2
Mycket underhållande! Dessa 2 timmar flög förbi..
haajen (Anmäl)   10:49 11/2
Låg rätt länge på en betygstrea men filmen blir väldigt utdragen mot slutet och på det hela taget känns det rätt meningslöst, det finns (minst) två betydligt bättre varianter av den här storyn att kolla på istället. Film som förbrukningsvara, går att se på men absolut inget som man minns.
Harford (Anmäl)   23:15 8/2
Många kända skådespelare men ingen som är bra. Manuset är tunnare än vatten och regin inget vidare. Originalet De sju samurajerna av Akira Kurosawa är en fantastiskt bra film. Se den istället för den här skiten. Fast gillar du att se många människor dö på ett töntigt sätt så se den om du orkar.
Djason (Anmäl)   19:44 6/2
Antoine Fuqua gillar att ha en hög bodycount i sina filmer helt klart. Denna film är ju en aning förutsägbar men den är snyggt gjord men ganska lättglömd känns det som.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Magnificent Seven