Betyg idag: 3 666 Besökare idag: 10 666

Originaltitel: The Magnificent Seven
Regissör:Antoine Fuqua
Utgivningsår:2016

Om The Magnificent Seven:

Bartholomew Bogue håller staden Rose Creek i ett dödligt järngrepp. De desperata invånarna anlitar sju prisjägare för beskydd: Sam Chisolm, Josh Faraday, Goodnight Robicheaux, Jack Horne, Billy Rocks, Vasquez och Red Harvest. När de sju förbereder staden för den våldsamma uppgörelsen inser de att de slåss för mer än för pengar.

Titel: Lone Survivor
Originaltitel: Million Dollar Arm
Regissör: Craig Gillespie
År: 2014
Million Dollar Arm

Denzel Washington, Chris Pratt, Ethan Hawke, Vincent D'Onofrio, Lee Byung-hun, Manuel Garcia-Rulfo, Martin Sensmeier, Haley Bennett, Peter Sarsgaard, Luke Grimes, Matt Bomer, Jonathan Joss, Cam Gigandet, Emil Beheshti, Mark Ashworth, Billy Slaughter

Nic Pizzolatto, Richard Wenk

Action, Äventyr, Western

The Magnificent 7

Diskussioner om The Magnificent Seven  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Magnificent Seven (30 st)
Genstruktur (Anmäl)   22:55 20/1
Jag är ingen Westernfan, möjligtvis gamla spaghettiwesterns i sådana fall. Tyckte ändå denna hade något som gjorde att jag inte dog av tristess som jag brukar av Westerntemat. Svag 3.
Sir_Lord (Anmäl)   23:49 13/1
Jag gillar westernfilmer och denna håller god klass. Låg länge på fyran, och häftig slutstrid, men det kändes som den stressades fram lite i slutet. Stark trea/svag fyra totalt.
92axha10 (Anmäl)   04:33 13/1
En riktigt tillfredsställande western. En modern tolkning av klassikern från 1960. Rollistan var bra och eldstriderna var riktigt häftiga och välgjorda. Det kändes verkligen som att kulorna ven omkring mig.
alerhe (Anmäl)   20:33 10/1
Inget vidare djup på storyn men är svag för western filmer och tyckte den var riktigt underhållande
JonasM (Anmäl)   12:09 7/1
*göra