Escape Room

Originaltitel: Escape Room
Regissör:Adam Robitel
Utgivningsår:2019

Om Escape Room:

Sex främlingar befinner sig i omständigheter helt utanför deras kontroll och måste använda all sin tankekraft för att hitta ledtrådar eller dö.

Taylor Russell, Logan Miller (I), Jay Ellis, Tyler Labine, Deborah Ann Woll, Nik Dodani, Yorick van Wageningen, Cornelius Geaney Jr, Russell Crous, Bart Fouche, Jessica Sutton, Paul Hampshire, Vere Tindale, Kenneth Fok, Caely-Jo Levy, Jamie-Lee Money

Bragi F Schut, Maria Melnik

Drama, Action, Thriller, Äventyr, Skräck, Science Fiction, Mysterium

USA, Kanada
Diskussioner om Escape Room  (0 diskussioner)
Kommentarer om Escape Room (10 st)
Adoniram (Anmäl)   21:49 12/7
Så utomordentligt fånigt.
Barneyk (Anmäl)   10:55 23/4
Underhållande och snygg! Inte alls så smart som den ibland verkar försöka vara och jag tycker mest det blir fånigt med hur uppstressat det blir i vissa situationer. Men en stark och trevlig tvåa!
Julius (Anmäl)   00:00 18/4
Verkar som dom försökt göra en barntillåten gore-film. Dessa funkar inte utan blod tyvärr. Blir bara mesigt.
amam (Anmäl)   04:24 13/4
Filmen i sig var bättre än den förtjänade att vara men slutet var hyfsat svagt och drog ner helhetsintrycket. Stark tvåa, kanske en svag trea i betyg.
Engravadlax (Anmäl)   23:53 10/4
Första sjyssta Kubfilmen sedan... ja, Kubfilmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Escape Room