The Miseducation of Cameron Post

Originaltitel: The Miseducation of Cameron Post
Regissör:Desiree Akhavan
Utgivningsår:2018

Om The Miseducation of Cameron Post:

Efter att ha ertappats med att ha sex med baldrottningen tvingas en ung tjej in i omvändningsterapi.

Chloë Grace Moretz, John Gallagher Jr, Sasha Lane, Jennifer Ehle, Forrest Goodluck, Marin Ireland, Owen Campbell, Kerry Butler, Quinn Shephard, Emily Skeggs, Melanie Ehrlich, Isaac Jin Solstein, Dalton Harrod, Christopher Dylan White, Steven Hauck

Desiree Akhavan, Cecilia Frugiuele

Drama, Romantik

Med i listor: Sundance Grand Jury Prize
Diskussioner om The Miseducation of Cameron Post  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Miseducation of Cameron Post (8 st)
abnormal (Anmäl)   19:49 20/3
Berör tyvärr inte och huvudrollen är ganska platt. Bra att se främst på grund av ämnet.
mammene (Anmäl)   22:20 10/2
Här lyckades man hålla en lättsam ton samtidigt som inte glömde allvaret. Mycket var de tre ungdomarna Cam, Jane och Adams förtjänst. Cam kom dit med öppet sinne och var en tänkande människa, alltid skönt att se vart det tar vägen. Mycket bra musik som passade in och höjde stämningen.
myslas (Anmäl)   23:04 25/1
Mest tråkigt och intetsägande.
ekneB (Anmäl)   30/12 2018
Genomgående bra skådespel, många som imponerar. Den varken sjunker eller lyfter utan ligger stadigt på en 3a rakt igenom
haajen (Anmäl)   19/12 2018
Den tröskar på och känns rätt banal, inte direkt dåligt men heller inte något som engagerar fullt ut. Slutscenen är dock väldigt fin.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Miseducation of Cameron Post