The Mule

Originaltitel: The Mule
Regissör:Clint Eastwood
Utgivningsår:2018

Om The Mule:

Earl Stone, en fattig och ensam man i 80-årsåldern, blir erbjuden ett jobb som chaufför. Det låter enkelt, men vad Earl inte vet är att han precis har tagit jobbet som knarkkurir åt den mexikanska kartellen. Han gör det bra – så bra att han får större leveranser och blir tilldelad en handler. Han är dock inte den enda som håller koll på Earl då han också hamnat på den hårdföre DEA-agenten Colin Bates radar.

Clint Eastwood, Bradley Cooper, Laurence Fishburne, Michael Peña, Dianne Wiest, Ignacio Serricchio, Andy Garcia, Taissa Farmiga, Alison Eastwood, Richard Herd, Lobo Sebastian, Manny Montana, Noel Gugliemi, Robert LaSardo, Clifton Collins Jr, Loren Dean

Nick Schenk

Drama, Kriminalare, Thriller

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Mule  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Mule (12 st)
Jannebanan (Anmäl)   16:06 22/3
Svag 4:a på denna. Clintan sköter sig bra även om åldern sedan länge har tagit ut sin rätt. Drogpoliserna genom hela filmen känns påklistrade och inte på riktigt.
PeterTheW (Anmäl)   22:09 21/3
Svaaaag trea. På sätt och vis underhållande och känslosam, samtidigt oerhört gubbsjuk på ett sätt som inte går att bortse från.
shitstorm (Anmäl)   19:52 21/3
Lägg ner nu, Clintan!
Bengt_a (Anmäl)   22:44 20/3
Ganska menlös film egentligen. Betyg 3
Muhammed (Anmäl)   04:59 26/2
Genom att Clintan inte väljer att ge upp att synas på vita duken så kan man ju lätt följa en människa borttynande i ålderdomens fortgående zombifiering.. Han behöver inte spela gammal, han är det, så på vis en riktigt autentisk roll. Storyn är ju tillrättalagd efter det. Eller som det heter "När fan blir gammal blir han religiös.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Mule