The Next Three Days

Originaltitel: The Next Three Days
Regissör:Paul Haggis
Utgivningsår:2010

Om The Next Three Days:

John och Lara lever ett lyckligt familjeliv, tills den dag Lara döms för mord. Övertygad om hennes oskuld bestämmer sig John för att frita henne från fängelset.

Titel: Allt för henne
Regissör: Fred Cavayé
År: 2010
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Point Blank

Russell Crowe, Elizabeth Banks, Ty Simpkins, Brian Dennehy, Helen Carey, Olivia Wilde, Lennie James, Jason Beghe, Aisha Hinds, Allan Steele, Tyrone Giordano, Liam Neeson, Daniel Stern, RZA, Jonathan Tucker, Kevin Corrigan, Michael Buie, Moran Atias

Paul Haggis

Drama, Kriminalare, Romantik, Thriller

USA, Frankrike

Recension The Next Three Days

- frienatic sätter betyg 2 och skriver:
Paul Haggis återvänder med ”The Next Three Days” till registolen för första gången sedan 2007 års underskattade ”In the valley of Elah”. Filmen är en remake på den mediokra franska thrillern ”Allt för henne”. Den mediokra känslan präglar även denna produktion så till den grad att man börjar undra om Haggis valde filmen för att den är ett relativt tryggt projekt i jämförelse med den starkt USA-kritiska...

Recension av The Next Three Days - Läs hela!

Diskussioner om The Next Three Days  (1 diskussioner)
Kommentarer om The Next Three Days (275 st)
dudson (Anmäl)   10/11 2018
Rejält skarp film där man verkligen får en känsla för karaktärerna. Väldigt starka scener och Crowe verkligen briljerar i sin roll.
Knasiga-Lasse (Anmäl)   2/6 2018
den är inte dålig men den hade varit bättre som actionthriller
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Roswall (Anmäl)   18/8 2017
Svag trea, första halvan är svag och känns som transportsträcka med tanke på filmens utveckling. Känns som om filmen har svårt att välja vad den vill vara för typ av film, och därav blir dens inre logik lidande. Det håller inte ihop.
Pingstpastorn (Anmäl)   8/8 2017
Filmen är ganska seg emellanåt och dessutom är den förutsägbar men annars är den väl bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Next Three Days
Se filmen