The Nun

Originaltitel: The Nun
Regissör:Corin Hardy
Utgivningsår:2018

Om The Nun:

När en ung nunna tar sitt eget liv på ett kloster i Rumänien, skickar Vatikanen en hemsökt präst och lärlingen för att utreda fallet.

Demián Bichir, Taissa Farmiga, Jonas Bloquet, Bonnie Aarons, Ingrid Bisu, Charlotte Hope, Sandra Teles, August Maturo, Jack Falk, Lynnette Gaza, Ani Sava, Michael Smiley, Gabrielle Downey, David Horovitch, Tudor Munteanu, Lili Bordán, Scarlett Hicks

Gary Dauberman

Thriller, Skräck, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om The Nun  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Nun (24 st)
dudson (Anmäl)   14:40 7/2
Shit asså. Detta satyg till #film# var olidlig. Som tortyr -instrument kan jag förstå. -1(
Djason (Anmäl)   21:55 29/1
Tur att jag undvek den här på bio. Svag skräckfilm, trodde denna skulle vara riktigt otäck men det är bara en massa billiga scener som ska vara otäcka.
Hanness (Anmäl)   11:47 27/1
Mycket besviken, hade mycket större förväntningar. Inte bra på något vis.
GrandMaster_E (Anmäl)   00:17 26/1
Extreeeemt svag tvåa. Känns hyfsat välgjord och fyller sin skräck funktion i högre snitt än de riktiga c-produktionerna men manuset är nästintill katastrofalt rörigt. Spårar mot slutet men lyckas knyta en någorlunda knut på sin lilla säck.
skitbad (Anmäl)   11:30 14/1
Uh. Herregud vilket magplask till film. Känslan är att man försökte göra en seriös skräck från start men när man efter filmningen märkte hur skit det blev försökte man göra den lite B-skön, det tåget hade dock seglat för länge sedan...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Nun