Betyg idag: 1 460 Besökare idag: 7 016

Originaltitel: The Open House
Regissör:Matt Angel, Suzanne Coote
Utgivningsår:2018

Om The Open House:

En ensamstående mamma och hennes tonårsson har just flyttat in till ett nytt hem. Plågade av sorg och minnen efter sin döde make och far vill de bara hitta tillbaks till ett normalt liv. Men något - eller någon - vägrar lämna dem ifred.

Dylan Minnette, Piercey Dalton, Sharif Atkins, Patricia Bethune, Katie Walder, Aaron Abrams, Kathryn Beckwith, Ethan Cushing, Leigh Parker, Paul Rae, Jessica Robertson, Matt Angel, Robert Everett Williams Jr, Suzanne Coote, Edward Olson

Matt Angel, Suzanne Coote

Thriller, Skräck

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om The Open House  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Open House (10 st)
Gadwin (Anmäl)   11:11 12/2
Jag gillade den fram till slutet får jag erkänna ändå då jag trodde att det skulle finnas någon tanke bakom filmen vilket visade sig vara långt ifrån sanningen. Det är som att de har hostat fram lite idéer men inte haft en aning om hur de skulle knyta ihop allt.
Cramped (Anmäl)   12:47 3/2
En femma för musiken aka Shannon and the Clams
Starlette (Anmäl)   16:10 25/1
Slöseri med tid (min) och pengar (deras). Ingen aning varför man vill göra en sådan här film när det inte finns någon poäng.
Jamesa (Anmäl)   02:43 25/1
Inte direkt dramatiskt, men inte direkt kasst heller. Betyg 2,0.
Anaythea (Anmäl)   21:47 22/1
Den har ingen poäng. Och man får inte se antagonisten trots att huvudkaraktärerna gör det. Bara missar och klyschor överrallt, och soundtracket tillämpas fel. En av de mest otillfridställande skräckisar jag sett.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Open House