The Open House

Originaltitel: The Open House
Regissör:Matt Angel, Suzanne Coote
Utgivningsår:2018

Om The Open House:

En ensamstående mamma och hennes tonårsson har just flyttat in till ett nytt hem. Plågade av sorg och minnen efter sin döde make och far vill de bara hitta tillbaks till ett normalt liv. Men något - eller någon - vägrar lämna dem ifred.

Dylan Minnette, Piercey Dalton, Sharif Atkins, Patricia Bethune, Katie Walder, Aaron Abrams, Kathryn Beckwith, Ethan Cushing, Leigh Parker, Paul Rae, Jessica Robertson, Matt Angel, Robert Everett Williams Jr, Suzanne Coote, Edward Olson

Matt Angel, Suzanne Coote

Thriller, Skräck

Diskussioner om The Open House  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Open House (17 st)
Blondi (Anmäl)   21:53 15/9
Slöseri med tid.
Rai (Anmäl)   22:42 26/8
Men vad fan! Filmen var ju rätt bra, men allt blir bara till en ETTA på grund av det dåliga slutet...
martingo89 (Anmäl)   01:15 2/4
Helt otroligt dålig
Tatty (Anmäl)   13:44 3/3
En stor besvikelse på slutet! Var inte ens läskig och den var seg!
Jaganatha (Anmäl)   22:02 25/2
Det finns inte så mycket gott att säga om den här filmen, men den håller ändå intresset uppe ända till slutet, vilket däremot är en besvikelse. En film som glöms bort i samma stund som den tar slut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Open House