The Open House

Originaltitel: The Open House
Regissör:Matt Angel, Suzanne Coote
Utgivningsår:2018

Om The Open House:

En ensamstående mamma och hennes tonårsson har just flyttat in till ett nytt hem. Plågade av sorg och minnen efter sin döde make och far vill de bara hitta tillbaks till ett normalt liv. Men något - eller någon - vägrar lämna dem ifred.

Dylan Minnette, Piercey Dalton, Sharif Atkins, Patricia Bethune, Katie Walder, Aaron Abrams, Kathryn Beckwith, Ethan Cushing, Leigh Parker, Paul Rae, Jessica Robertson, Matt Angel, Robert Everett Williams Jr, Suzanne Coote, Edward Olson

Matt Angel, Suzanne Coote

Thriller, Skräck

Diskussioner om The Open House  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Open House (15 st)
martingo89 (Anmäl)   01:15 2/4
Helt otroligt dålig
Tatty (Anmäl)   13:44 3/3
En stor besvikelse på slutet! Var inte ens läskig och den var seg!
Jaganatha (Anmäl)   22:02 25/2
Det finns inte så mycket gott att säga om den här filmen, men den håller ändå intresset uppe ända till slutet, vilket däremot är en besvikelse. En film som glöms bort i samma stund som den tar slut.
Cloudane (Anmäl)   18:23 19/2
Låg egentligen på en halvkass 2a hela vägen men med det slutet (eller snarare brist på slut) förtjänar den inget annat än bottenbetyg.
gruso (Anmäl)   17:29 19/2
Varning! Filmen saknar upplösning. Som en deckare där man inte löser mordgåtan. Hur tänkte de här och vem väljer att finansiera en sån här film?! 2 av 10 på IMDB vilket ger etta här på filmtipset. Anledningen att den inte fick 1 av 10 är att den ändå lyckades få mig att vilja veta hur allt hängde ihop.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Open House