Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 220

Originaltitel: The Perfect Man
Regissör:Mark Rosman
Utgivningsår:2005

Om The Perfect Man:

Jean Hamilton är en perfekt mamma. På egen hand har hon uppfostrat sina båda döttrar och klarat av balansgången att både vara en klok förälder och en schysst kompis till sina barn. Men på en punkt är hon hopplös, nämligen när det gäller pojkvänner. Hon har lätt att bli förälskad, men alldeles för dåligt självförtroende för att orka upprätthålla ett förhållande. Så varje gång en relation tar slut, packar hon sina väskor, tar döttrarna med sig och flyttar till en ny stad. Men nu har dottern Holly fått nog av familjens kringflackande liv. Hon vill få tid att rota sig på ett ställe, få chans bete att sig som en normal tonåring och kanske till och med få möjlighet att gå på sin första skoldans. Därför tar hon saken i egnahänder och uppfinner en hemlig beundrare åt sin mamma. Problemet är bara att han nästan är lite för perfekt.
Se filmen på Headweb

Titel: Allt en tjej vill ha
Originaltitel: What a Girl Wants
Originaltitel: Chasing Liberty
Regissör: Andy Cadiff
År: 2004
Chasing Liberty

Hilary Duff, Heather Locklear, Chris Noth, Aria Wallace, Vanessa Lengies, Caroline Rhea, Kym Whitley, Carson Kressley, Mike O'Malley, Ben Feldman, Michelle Nolden

Michael McQuown, Heather Robinson, Katherine Torpey

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om The Perfect Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Perfect Man (128 st)
Krille80 (Anmäl)   9/12 2014
Charmiga skådisar i ett charmigt manus borde väl fungera och gör det säkert på unga tonårstjejer. För mig, som avviker på den punkten på så otroligt många sätt, är detta inte helt lyckat. Den fixar dock med nöd och näppe ett godkänt betyg tack vare sin charm och skådespelare som är lätt att tycka om. 2+
Tatty (Anmäl)   14/8 2014
Mysig och bra film med Hilary Duff och Heather Locklear som gör rollerna bra.
ziferN (Anmäl)   8/4 2014
Ungefär så dålig och töntig som man förväntar sig, med andra ord en film för unga små tjejer som precis upptäckt något som kallas kärlek. Det är dessutom otroligt förutsägbart och liknar det mesta inom genren så inget nytt här inte. En typsik tvåa.
Krusidulla (Anmäl)   20/11 2013
En film för 13 åringar. Tråkig och förutsägbar.
nelhaD (Anmäl)   27/8 2013
Fanns verkligen ingen ork eller lust att se klart. Oerhört löjligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Perfect Man