The Polka King

Originaltitel: The Polka King
Regissör:Maya Forbes
Utgivningsår:2017

Om The Polka King:

Den polska immigranten och polkakungen Jan Lewan har en stark tro på den amerikanska drömmen, men med hans stora drömmar kom stora misstag.

Jack Black, Jenny Slate, Jason Schwartzman, Jacki Weaver, J B Smoove, Robert Capron, Willie Garson, Vanessa Bayer, Robert Macaux, Mary Klug, Kevin Healey, Wallace Wolodarsky, Lew Schneider, Phyllis Kay, Richard Donelly, Kati Salowsky, Jordan Lloyd

Maya Forbes, Wallace Wolodarsky

Drama, Komedi, Biografi

Diskussioner om The Polka King  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Polka King (8 st)
supermancover (Anmäl)   19/11 2018
Den är inte etta-dålig egentligen. Den är inte dålig per say, it's the lack of something good.
Jaganatha (Anmäl)   19/3 2018
Historien om Jan Lewan ska tydligen ha verklighetsbakgrund och istället för att göra sig lustig över polacker, gör väl filmen sig mest lustig över amerikaners tvivelaktiga sinne för affärer. Vem fan investerar frivilligt sina pensionspengar i en halvtaskig polkasångare? Med den logiken är det inte svårt att förstå varför Tommy Wiseau, också han polack, fick ihop pengar för att finansiera "The Room". Jack Blacks insats i huvudrollen är hyfsad, men inte mer.
Christofer (Anmäl)   30/1 2018
Lite kul men mest bara konstigt.
Cipramil (Anmäl)   29/1 2018
Nej, det hjälper inte att Jack Black kör sin repertoar ovanpå en trist historia.
zallaxx (Anmäl)   21/1 2018
Kan inte säga att den var särskilt bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Polka King