Betyg idag: 1 072 Besökare idag: 4 332

Originaltitel: The Pornographer
Regissör:Doug Atchison
Utgivningsår:1999

Om The Pornographer:

Paul Ryan är en emotionellt frånkopplad ung man som en gång i tiden drömde om allt Los Angeles hade att erbjuda, men som nötts ned av tidens tand. Han är storkonsument av pornografi, men ingen vidare hit hos kvinnorna. Hans enda sexuella kontakt är den prostituerade Monique som ser Paul som lättförtjänta pengar. Paul bestämmer sig för att börja göra egna porrfilmer och söker upp filmproducenten Spano som ger Paul en raket-artad karriär. Men när Paul möter sitt livs kärlek i en av skådespelerskorna bestämmer hans sig för att göra upp med den smutsiga sexindustrin en gång för alla.

Michael DeGood, Craig Wasson, Monique Parent, Katheryn Cain, Rena Riffel, Todd Feder, Marjorie Harris, George Hertzberg, Kelly Stone, Mariam Parris, Fay Kato, Franc Luz, Doug Atchison, Atossa Akbar, Adelina Bogdan

Doug Atchison

Drama

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om The Pornographer  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Pornographer (9 st)
XenoMorph (Anmäl)   26/8 2013
Underhållande på ett intressant sätt, men känns ganska lågbudget.
mpea (Anmäl)   9/1 2011
Tja, inte jätte bra film. En okej film fast lite långdragen! Lite sådär 'bored'!
joebandoe (Anmäl)   3/8 2010
Fet film
Dele (Anmäl)   23/7 2010
Tv-produktionskänsla, och ett slut som inte riktigt funkar, i övrigt en rätt ok. titt på porrbranschen.
Mickiz (Anmäl)   13/6 2009
Rätt ok faktiskt, man få ju både lära sej kvinnors syn på porr och herrars. Handlingen fattar jag ändå trots alla tuttar hela tiden ^^
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Pornographer