Betyg idag: 1 614 Besökare idag: 5 623

Originaltitel: Post Grad
Regissör:Vicky Jenson
Utgivningsår:2009

Om Det perfekta livet:

Ryden Malby tar sin examen på college och blir tvungen att flytta hem igen till sin excentriska familj, medan hon försöker hitta ett jobb, den perfekta killen och få en hint om var hennes liv är på väg.

Titel: Adult World
Regissör: Jeff Lowell
År: 2008
Genre: Komedi, Romantik, Fantasy
Over Her Dead Body

Alexis Bledel, Zach Gilford, Rodrigo Santoro, Michael Keaton, Jane Lynch, Bobby Coleman, Carol Burnett, J K Simmons, Catherine Reitman, Mary Anne McGarry, Andrew Daly, Kirk Fox, Craig Robinson

Kelly Fremon Craig

Komedi, Romantik

Diskussioner om Det perfekta livet  (0 diskussioner)
Kommentarer om Det perfekta livet (24 st)
JPerlie (Anmäl)   00:09 20/1
Jag hade inga förväntningar på den här filmen. Tyckte den va mysig och underhållande. Det var precis vad jag kände för att se just då, så det va ju perfekt! Men ingen super duper film precis. Sådär lite lagom bara.
emmycaution (Anmäl)   31/10 2016
Jisses vad tråkigt och ointressant. Alexis Bledel spelar book smart men naiv. How original. Precis som i Gilmore Girls så framstår hon ganska självisk och bortskämd snarare än oskyldig och älskvärd som verkar vara ambitionen.
idaho1981 (Anmäl)   25/5 2015
Varför gör de såna här filmer? Man vet från första två minuterna hur resten kommer att bli. Finns inte en enda rolig karaktär, trots skådisar som Lynch och Burnett. Den tar sig på alltför stort allvar och slutet är bara otroligt löjligt och fruktansvärt antifeministiskt.. gah!
Sture Stenhög (Anmäl)   15/8 2013
De flesta filmer står och faller med sina karaktärer, den här faller. Huvudpersonen är smått vedervärdig faktiskt, och hennes familj är väl tänkt som comic relief, men det blir mest bara en massa trött pöbelhumor av det. Killen känns allmänt menlös. Just trött och menlöst är annars ord som beskriver hela filmen ganska bra, det är standardmanus och en massa klyschor som man slänger in utan att det verkar som att de själva riktigt vet varför . Det är harmlöst dock, den återkommande livlinan för många skräpfilmer
O´Reilly (Anmäl)   4/8 2013
Sämsta på länge. Ryden är störande, hennes farsa röker typ crack i hemlighet, mormodern hatar hela familjen, sonen har uppenbart en trasig DNA-sträng och mamman kunde ju lika gärna inte varit där för hon lämnar ju inget efter sig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Det perfekta livet