The Predator

Originaltitel: The Predator
Regissör:Shane Black
Utgivningsår:2018

Om The Predator:

Genetiskt uppgraderade med DNA från andra arter är universums farligaste jägare den här gången starkare, smartare och dödligare än någonsin. När en ung pojke av misstag råkar trigga deras återkomst till jorden kan bara ett gäng avdankade ex-soldater och en missnöjd NO-lärare förhindra slutet för mänskligheten.

Boyd Holbrook, Trevante Rhodes, Jacob Tremblay, Keegan-Michael Key, Olivia Munn, Sterling K Brown, Thomas Jane, Alfie Allen, Augusto Aguilera, Jake Busey, Yvonne Strahovski, Brian A Prince, Mike Dopud, Niall Matter, Javier Lacroix, Gabriel LaBelle

Shane Black, Fred Dekker

Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Predator 4

USA, Kanada
Diskussioner om The Predator  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Predator (34 st)
dudson (Anmäl)   14:57 29/3
Skön film ändå i en genre som aldrig verkar vilja dö ut. Bra att dom slängt in svart humor, bra mix, Extra coolhets poäng att Gary Buseys son är med. Effekterna var fin-fina med många gory moments#)
Rai (Anmäl)   01:44 13/3
Otroligt fånig, dåliga skämt, men ack rätt underhållande ändå...
ThePatient (Anmäl)   17:30 2/3
Kul! Har många skoj idéer, men utförandet av dem är sämre. Några coola karaktärer och spännande actionsekvenser gör det till en klart sebar film om man inte har nåt emot att skratta åt hur otroligt lökig den är emellanåt.
Hanness (Anmäl)   11:24 3/2
Så usel!
Zok (Anmäl)   08:48 1/2
Åter igen en film som ska vara sååå dålig, som faktiskt inte är det. Tycker den var underhållande och med en del roliga scener också. Oförtjänt mycket kritik igen för en film som jag inte tycker förtjänar det.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Predator