The Predator

Originaltitel: The Predator
Regissör:Shane Black
Utgivningsår:2018

Om The Predator:

Genetiskt uppgraderade med DNA från andra arter är universums farligaste jägare den här gången starkare, smartare och dödligare än någonsin. När en ung pojke av misstag råkar trigga deras återkomst till jorden kan bara ett gäng avdankade ex-soldater och en missnöjd NO-lärare förhindra slutet för mänskligheten.

Boyd Holbrook, Trevante Rhodes, Keegan-Michael Key, Sterling K Brown, Olivia Munn, Jacob Tremblay, Yvonne Strahovski, Alfie Allen, Thomas Jane, Edward James Olmos, Jake Busey, Augusto Aguilera, Dean Redman, Niall Matter, Steve Wilder, Nikolas Dukic

Shane Black, Fred Dekker

Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Predator 4

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Predator  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Predator (17 st)
pungsnigel (Anmäl)   17:17 12/11
Amen nää, låt Predator vara Predator.. När Arnold hade problem med en vanlig predator på 80-talet blir det ju jävligt larvigt när nån random sniper ihop med en autistisk unge och en forskarbrud lyckas plocka en "genetiskt uppdaterad predator". Skit ner dig Shane Black.
PeterTheW (Anmäl)   23:41 11/11
Alltså, det här är SÅ dåligt. Och seriöst, 2018, finns det folk som garvar åt de råsexistiska skämten, går det ens att kalla för humor? Jeez. Grow the fuck up.
Körsbär (Anmäl)   23:25 7/10
Jag gillade många saker med denna film, den sågs på bio och man får ta filmen för vad den är :) Slutet var en aning överdrivet för min smak, men allt innan det var riktigt bra.Älskar humorn :)
gustaw (Anmäl)   14:40 2/10
Tråkigt var den ju inte, bara ologiskt som fan. Karaktärerna förflyttade sig mellan olika platser i ett obegripligt snabb tempo. Det kändes också fel att gäng fjollor och en efterbliven var smartare än hela USArmy :)
per_automatik (Anmäl)   01:43 1/10
Wow mycket besviken, inte alls lika badass som predator 1,2 eller alien vs predator
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Predator