The Predator

Originaltitel: The Predator
Regissör:Shane Black
Utgivningsår:2018

Om The Predator:

Genetiskt uppgraderade med DNA från andra arter är universums farligaste jägare den här gången starkare, smartare och dödligare än någonsin. När en ung pojke av misstag råkar trigga deras återkomst till jorden kan bara ett gäng avdankade ex-soldater och en missnöjd NO-lärare förhindra slutet för mänskligheten.

Boyd Holbrook, Trevante Rhodes, Jacob Tremblay, Keegan-Michael Key, Olivia Munn, Sterling K Brown, Thomas Jane, Alfie Allen, Augusto Aguilera, Jake Busey, Yvonne Strahovski, Brian A Prince, Mike Dopud, Niall Matter, Javier Lacroix, Gabriel LaBelle

Shane Black, Fred Dekker

Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Predator 4

USA, Kanada
Diskussioner om The Predator  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Predator (27 st)
Tobbiee (Anmäl)   10:08 6/1
Tillhör det sämsta jag sett någonsin. Folk som säger att den är okej kan inte sett annat än ren skit. Vill knappt erkänna att jag faktiskt såg hela filmen.
necros1s (Anmäl)   14:19 3/1
absolut tragik! att man kan göra en sån här dålig film av ett så bra IP som predator är helt overkligt :( Det enda som är bra är studio adi's praktiska effekter. Dom kunde inte ens få till rätt färg på predators blod.... Det finns bara Predator 1 och 2 i min värld!
zallaxx (Anmäl)   29/12 2018
Klart bättre än några av de tidigare filmerna. Har man sett predator 1,2,3 etz avp,1 ,2 så borde man vid det här laget veta vad man har att förvänta sig eller?
krank-mma (Anmäl)   29/12 2018
Rätt schysst actionrulle. Folk borde sluta se originalfilmerna genom rosafärgade solglasögon och ta ut huvudet ur bakdelen. Klart sevärd, om inte annat för de nya perspektiven på rovdjuren etc.
Pappasvett (Anmäl)   28/12 2018
Blev otroligt besviken att regissören har förstört varumärket Predator med att göra filmen barnslig som en dålig komedi och usel handling där ett barn är med i huvudrollen. Saknar mystik, spänning, seriös action, rollfigurer som man tar på allvar. Två bajskorvar får den i betyg och då är jag snäll.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Predator