The Presence

Originaltitel: The Presence
Regissör:Tom Provost
Utgivningsår:2010

Om The Presence:

En kvinna åker ut till en isolerad stuga för att få lugn och ro. Men hon blir förföljd av ett spöke som tycker att huset är hans egendom. När kvinnans pojkvän anländer blir spöket ännu mer irriterad.

Mira Sorvino, Shane West, Justin Kirk, Tony Curran, Muse Watson, Deobia Oparei

Tom Provost

Drama, Thriller, Skräck

Recension The Presence

- Rock Snack sätter betyg 1 och skriver:
-The Presence är en skräckis där man gör nästan vartenda misstag som finns i ”Hur man gör en effektiv skräckfilm”-boken, om det nu fanns en sådan. Det är en film som för tankarna till projekt gjorda av filmstudenter, av personer som verkar förstå att vissa saker skrämmer människor, men inte begriper vad det är som gör att de blir skrämda. Storyn är som följer: En kvinna bestämmer sig för att tillbringa...

Recension av The Presence - Läs hela!

Diskussioner om The Presence  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Presence (11 st)
mahasarakam (Anmäl)   19:55 20/4
Snyggt gjord tekniskt, men efter en stund känns filmen konstlad och enahanda.
Annliina (Anmäl)   3/3 2014
Tur att denna sida finns så man slipper se på dåliga filmer :)
Zok (Anmäl)   2/7 2013
Miljön och fotot är snyggt, och en rätt bra start. Men sen rasar allt och så även betyget.
vanloon (Anmäl)   29/6 2013
Vackert foto men känns konstlat. suger rejält sen, spöket blir efterblivet och mannen i svart en Bergmans döden wannabee.
zazken (Anmäl)   16/2 2013
Kvalar in bland det sämsta jag någonsin sett.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Presence