The Profane Exhibit

Originaltitel: The Profane Exhibit
Regissör:Uwe Boll, Ruggero Deodato, Anthony DiBlasi, Marian Dora, Andrej Iskanov, José Mojica Marins, Ryan Nicholson, Yoshihiro Nishimura, Michael Todd Schneider, Richard Stanley, Sergio Stivaletti, Nacho Vigalondo
Utgivningsår:2013

Om The Profane Exhibit:

Djupt inne i den sårbara delen av Paris finns en klubb som först verkar vara en vanlig fetisch- eller Goth-nattklubb, men inne i byggnaden finns många dolda rum, varav ett är känt som "The Room of Souls", en privat samlingsplats för världens rikaste och mest onda människor.

Clint Howard, Ellen Greene, Monique Parent, Caroline Williams, Tara Cardinal, Tina Krause, Eihi Shiina, Stephanie Bertoni, David L Tamarin, Emma Earnest, Thomas Goersch, Maki Mizui, Jennifer Bliman, Norman England, Tayler Robinson

David Bond (III), Carlo Baldacci Carli, Ruggero Deodato, Anthony DiBlasi, Ray Garton, Manda Manuel, Ryan Nicholson, Yoshihiro Nishimura, Scott Swan, Paolo Zelati

Skräck

Kanada, Italien
Diskussioner om The Profane Exhibit  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Profane Exhibit (0 st)
Skriv den första kommentaren till denna film.