The Silence

Originaltitel: The Silence
Regissör:John R Leonetti
Utgivningsår:2019

Om The Silence:

En familj kämpar för sin överlevnad i en värld som terroriseras av en dödlig urtida art som har fortplantat sig i mörkret i ett underjordiskt grottsystem, och som enbart jagar med hjälp av sin skarpa hörsel. När familjen söker skydd på en avlägsen plats börjar de undra vilken värld de kommer att återvända till när de är redo.

Titel: A Quiet Place
Originaltitel: A Quiet Place
Regissör: John Krasinski
År: 2018
Genre: Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction
A Quiet Place

Stanley Tucci, Kiernan Shipka, Miranda Otto, Kate Trotter, John Corbett, Kyle Breitkopf, Dempsey Bryk, Billy MacLellan, Chris Whitby, Barbara Gordon, Zoe Doyle, Cory O'Brien, Alex Hatz, Gregory Waters, Sarah Abbott, Kate Corbett, John Fray

Carey Van Dyke, Shane Van Dyke

Thriller, Skräck

USA, Tyskland
Diskussioner om The Silence  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Silence (10 st)
amam (Anmäl)   10:22 25/6
Börjar hyfsat och har bra skådisar. Jag gillade monsterdesignen också men det var i stort sett allt det positiva. Väldigt svagt slut.
DiMMU BoRGiR (Anmäl)   22:53 13/6
Nej, men... att det fortfarande ska göras kopior av mer framgångsrika filmer. Det här blir inte bra, känns aldrig så mycket som den borde.
TheHorrorfan (Anmäl)   23:27 10/5
Väldigt bra. Gillar den här typen av filmer där en grupp med människor försöker överleva. Svag 4:a.
Djason (Anmäl)   23:40 9/5
Som en sämre version av A quiet place och Pitch Black. Märks att det är en netflix film då det finns några kända skådisar men med en liten budget och ett mediokert slut.
ekneB (Anmäl)   22:46 4/5
den är helt okej och hade förmodligen känts lite bättre om det inte vore för A quiet place som är en fantastisk film. Den här tappar däremot sista tredjedelen och slutet kommer från ingenstans. Känns som att man hade kunnat dratt till med 5 minuter till för att koppla ihop slutet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Silence