The Silence

Originaltitel: The Silence
Regissör:John R Leonetti
Utgivningsår:2019

Om The Silence:

En familj kämpar för sin överlevnad i en värld som terroriseras av en dödlig urtida art som har fortplantat sig i mörkret i ett underjordiskt grottsystem, och som enbart jagar med hjälp av sin skarpa hörsel. När familjen söker skydd på en avlägsen plats börjar de undra vilken värld de kommer att återvända till när de är redo.

Titel: A Quiet Place
Originaltitel: A Quiet Place
Regissör: John Krasinski
År: 2018
Genre: Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction
A Quiet Place

Stanley Tucci, Kiernan Shipka, Miranda Otto, Kate Trotter, John Corbett, Kyle Breitkopf, Dempsey Bryk, Billy MacLellan, Chris Whitby, Barbara Gordon, Zoe Doyle, Cory O'Brien, Alex Hatz, Gregory Waters, Sarah Abbott, Kate Corbett, John Fray

Carey Van Dyke, Shane Van Dyke

Thriller, Skräck

USA, Tyskland
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om The Silence  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Silence (3 st)
Oompf (Anmäl)   12:44 15/4
Gillar Tucci men det här var bara en sämre version av A quiet place.
Sovande_mannen (Anmäl)   21:03 13/4
Annorlunda koncept men bra. Men amerikaner är ju amerikaner....
Engravadlax (Anmäl)   00:36 12/4
Gud vad John Corbett är felcastad här. Jag vet inte om det är ett sämre eller bättre A Quiet Place, då förlagan inte ens var bra, och den här är uppenbart sämre i många avseenden, men samtidigt så händer det bra mycket mer än i AQP. Bra är den iaf inte.