The Skeleton Twins

Originaltitel: The Skeleton Twins
Regissör:Craig Johnson
Utgivningsår:2014

Om The Skeleton Twins:

Maggie återförenas med sin avlägsna tvillingbror Milo när de båda undkommer döden på samma dag. Syskonen börjar undersöka var deras liv gick fel, och inser att de kanske behöver varandra för att hamna på rätt spår igen.
Se filmen på Viaplay

Originaltitel: Infinitely Polar Bear
Regissör: Maya Forbes
År: 2014
Infinitely Polar Bear

Kristen Wiig, Bill Hader, Luke Wilson, Ty Burrell, Boyd Holbrook, Joanna Gleason, Kathleen Rose Perkins, Adriane Lenox, Sydney Lucas, Eddie Schweighardt, Paul Castro Jr, Benjamin McGowan

Mark Heyman, Craig Johnson

Drama, Komedi

Diskussioner om The Skeleton Twins  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Skeleton Twins (50 st)
Lilla Blåa Mus (Anmäl)   23:48 19/9
Tycker inte man riktigt fick reda på var deras liv gick fel. Trodde den skulle vara både mer tragisk och mer romantisk. De korta tillbakablickarna tillför inte mycket. Borde fokuserat mer på syskonskapet, då och nu.
supermancover (Anmäl)   19:56 24/6
Wow. Bill Hader snor hela filmen och gör en felfri skådespelarinsats. Fantastiskt och otroligt bra. Är uppe och luktar på en femma, helt klart. Starshipscenen är utomordentligt gjord. Wow. En nia på en tiogradig skala.
Luca Canali (Anmäl)   23/10 2016
kristen wiig gör det bra men dom av oss som inte är så förtjusta i indieromcomdramermedlitemörker blev nog inte omvända den här gången heller. betyg: inte så bra+ (40/100)
Daniel_mjölby (Anmäl)   26/6 2016
Bra drama med mörka komiska inslag. Hader och Wiig är suveräna. Jag ser gärna fler seriösa filmer med dessa två skådisar emot varandra. Rekommenderas.
vonadel (Anmäl)   7/6 2016
Känns som det är allt viktigare att man har rätt känsla för filmen man ska se. Uppenbarligen hade jag det för denna för jag tycker den var riktigt bra. Bästa filmen jag sett på länge. Känner verkligen med karaktärerna. Riktigt bra kemi mellan skådisarna som också imponerar över lag. Och allra mest imponeras jag faktiskt av Hader. Varm och känslosamt drama. Blev inte direkt förvånad när jag upptäckte att Duplass-bröderna var inblandade. Tyckte "Nothing's Gonna Stop Us Now"-scenen var så bra också. Luktar nästan på en femma t o m! 8/10
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Skeleton Twins
Se filmen