The Spy Who Dumped Me

Originaltitel: The Spy Who Dumped Me
Regissör:Susanna Fogel
Utgivningsår:2018

Om The Spy Who Dumped Me:

Audrey och Morgan, två trettioåriga bästa vänner från Los Angeles, kastas oväntat in i en internationell konspiration när Audreys expojkvän, som visar sig vara en spion, dyker upp i hennes lägenhet jagad av ett team dödliga mördare. Duon förvånar sig själva med att kasta sig rätt in i en internationell konspiration i en jakt genom hela Europa bland mördare och misstänkta, och en charmig brittisk agent, när de försöker kläcka en plan för att rädda världen.

Mila Kunis, Kate McKinnon, Justin Theroux, Sam Heughan, Hasan Minhaj, Gillian Anderson, Ivanna Sakhno, Kev Adams, Fred Melamed, Dustin Demri-Burns, Jane Curtin, Paul Reiser, James Fleet, Mirjam Novak, Carolyn Pickles, Ólafur Darri Ólafsson

Susanna Fogel, David Iserson

Komedi, Action, Äventyr

USA, Kanada
Diskussioner om The Spy Who Dumped Me  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Spy Who Dumped Me (8 st)
ancientlove (Anmäl)   13:26 19/2
Man kan inte annat än älska McKinnon
Supernaut (Anmäl)   27/12 2018
Inte särskilt spännande men okej kemi mellan Kunis och McKinnon och ett par skämt som var kul. Se om du gillar tanklösa komedier.
Bomkia (Anmäl)   21/12 2018
Jag vet att det är dumt, men jag skrattade och tyckte både Kunis och McKinnon funkade. 3-
supermancover (Anmäl)   24/11 2018
Den når trean för att McKinnon är fantastisk.
Barneyk (Anmäl)   26/10 2018
Mila Kunis och Kate McKinnon har hyfsad kemi och när hon får chansen så glänser McKinnon otroligt. Men det är lite glest och överlag är det en helt okej spion-komedi med ganska bra actionscener och sådär lite lagom halvbra liksom. Stark tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Spy Who Dumped Me