The Third Wheel

Originaltitel: The Third Wheel
Regissör:Jordan Brady
Utgivningsår:2002

Om The Third Wheel:

Stanleys drömtjej har just blivit singel och döm av hans förvåning när hon tackar ja till en dejt med honom. Till en början är kvällen perfekt, men när Stanley råkar köra på den hemlöse Phil börjar allt gå snett. Phil verkar omöjlig att bli av med, och det som skulle bli drömträffen utvecklas istället till rena rama mardrömmen.

Titel: A Guy Thing
År: 2006
Employee of the Month
Titel: 100 Girls
Originaltitel: 100 Girls
Regissör: Michael Davis (I)
År: 2000
Originaltitel: Serving Sara
Regissör: Reginald Hudlin
År: 2002
Serving Sara

Ben Affleck, Denise Richards, Luke Wilson, Jay Lacopo, Neal Matarazzo, Mike Schwartz, David Koechner, Phill Lewis, Melissa McCarthy, Deborah Theaker, Greg Pitts, Meredith Salenger, Wayne Federman, Matthew Maher, David Koechner, Bobby Slayton

Jay Lacopo

Komedi, Romantik

Diskussioner om The Third Wheel  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Third Wheel (58 st)
Krille80 (Anmäl)   26/11 2014
Jag kommer ihåg att när jag hyrde denna film så var det en av de där filmerna man tar med då man behöver en till för att hyra fler filmer billigare. Dock så överraskade den men den har en stor fördel av att det finns en del kända ansikten med i den. Den underhöll mig och fungerade. Kul är att Matt Damon gör en cameo.
Ghostface (Anmäl)   19/10 2011
Matt Damons inhopp är det ända som glänser i denna film. Phil är en otroligt störande karaktär som drar ner filmen och skapar situationer som verkligen är till filmens nackdel.
Djason (Anmäl)   3/6 2011
Ingen film för mig, Svag 2:a.
finkan (Anmäl)   5/4 2008
nej, inte bra
Kycklingbenet (Anmäl)   27/2 2008
gillar att matt damon står först på listan med skådisar... han var ju med ganska mycket. eller? Man bara väntade på att det kanske skulle komma nånting som var lite roligt, men... nej.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Third Wheel