The Triangle

Originaltitel: The Triangle
Regissör:David Blair (II), Nathaniel Peterson, Adam Pitman, Andrew Rizzo, Adam Stilwell
Utgivningsår:2016

Om The Triangle:

Fyra filmskapare får ett vykort från en okänd vän som bor i ett avskilt samhälle. De tar sina kameror och beger sig till Montanas vildmark och ett nytt litet samhälle som bär på en stor hemlighet. De dokumenterar livet där och hur medborgarna arbetar för att bli helt och hållet självförsörjande, men de får också uppleva något mer chockerande än vad de någonsin kunnat föreställa sig.

David Blair (II), Nathaniel Peterson, Adam Pitman, Andrew Rizzo, Adam Stilwell, Ciara Rose Griffin, Adam Cotton, Martha Neslen, Nicholas Daue, Aaron Roos, Gabriel Clark, Brick Patrick, Reid Reimers, Sarina Hart, Hailey Faust, Tyler Potter, Monte Jenkins

David Blair (II), Nathaniel Peterson, Adam Pitman, Andrew Rizzo, Adam Stilwell

Skräck, Mysterium

Diskussioner om The Triangle  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Triangle (1 st)
eraserheead (Anmäl)   23:12 11/6
Gillade stämningen!