The Unborn

Originaltitel: The Unborn
Regissör:Rodman Flender
Utgivningsår:1991

Om The Unborn:

Ett par som inte kan få barn bestämmer sig för att göra en IVF-behandling (provrörsbefruktning). Under graviditeten märker kvinnan att konstiga saker händer med hennes kropp. De upptäcker senare att deras barn varit en del av ett experiment. En medicinsk graviditets-monsterrysare.

Titel: It's Alive
Originaltitel: It's Alive
Regissör: Josef Rusnak
År: 2008
Genre: Skräck
It's Alive

Brooke Adams, Brad Blaisdell, K Callan, Rick Dean, Kathy Griffin, Jeff Hayenga, James Karen

John D Brancato, Michael Ferris

Skräck, Science Fiction

Horror Baby

Filmnummer: 19952
Diskussioner om The Unborn  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Unborn (7 st)
haajen (Anmäl)   09:18 18/6
En redig kalkon men den har ett visst underhållningsvärde, så dålig att den NÄSTAN blir bra.
dudson (Anmäl)   10:25 12/2
Satans skabbig obehaglig film som verkligen bjöd upp till dans! Diggar hela konceptet. En del trevliga gore scener ökar på den depraverade känslan än mer!#)
Bumbi78 (Anmäl)   9/9 2012
Gordyal´s kommentar passar även mig perfekt. Sunkigt som bara den, men mot slutet tar det sig rejält.
symbiosis (Anmäl)   12/5 2008
Hyfsat B, men en väldigt obehaglig stämning, främst tack vare soundtracket (av synthgubben Gary Numan som gjorde "Cars") som passar utmärkt. Det räcker att se några minuter för att säkert kunna bestämma att den är gjord 1990-92. Det finns nån speciell flummig sunkighet över många filmer som gjordes då. Härligt...
Gordyal (Anmäl)   28/2 2008
Precis så där charmlöst dålig som bara tv-filmer kan vara. Fast det går över. Sista tjugo minuterna går inte av för hackor! (5+/15)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Unborn