The Vault

Originaltitel: The Vault
Regissör:Dan Bush
Utgivningsår:2017

Om The Vault:

Två främmande systrar tvingas till att råna en bank för att rädda deras bror, men blir snart varse att det inte är någon vanlig bank.

Titel: The Hurricane Heist
Regissör: Edgar Wright
År: 2017
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Baby Driver

James Franco, Scott Haze, Taryn Manning, Francesca Eastwood, Q'orianka Kilcher, Jeff Gum, Clifton Collins Jr, Keith Loneker, Jill Jane Clements, Michael Milford, Debbie Sherman, Conal Byrne, Lee Broda, Aleksander Vayshelboym, Anthony DiRocco

Dan Bush, Conal Byrne

Thriller, Skräck

Diskussioner om The Vault  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Vault (9 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:36 22/3
Inleds som en average actionrulle men utvecklas sen till en hyfsad skräckis!
Engravadlax (Anmäl)   26/5 2018
Börjar som en lovande heistfilm, slutar som... jag vet faktiskt inte. Slutet är verkligen flera lager av stendumt. Taryn Manning är grym annars, trots allt.
SciBoy (Anmäl)   25/2 2018
Går att se, men förvänta er inte att filmen hänger ihop. Den är bara en bunt skräckfilms-komponenter hopsydda som något slags Frakenstein's monster. De skulle avslutat filmen ca 10 minuter tidigare än de gjorde också. Sjukt dåligt slut.
Krille80 (Anmäl)   16/2 2018
Valde att se denna filmen då jag gillade rollistan och fick för mig att jag skulle få en film om bankrån och gisslan. Tyvärr läste jag inte på tillräckligt då detta var en film i genren övernaturlig skräck vilket var inget jag ville se. Att filmen sedan brister i sitt utförande hjälpte inte till.
Solidus (Anmäl)   4/2 2018
Intressant utgångspunkt med ett hemsökt kassavalv och utförandet av skådespelarna är helt ok. Problemet med filmen är ett den, likt många andra filmer inom skräck, förlitar sig för mycket ljudeffekter på hög volym. Det blir en klichéfest, men en ok sådan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Vault