The Visit

Originaltitel: The Visit
Regissör:M Night Shyamalan
Utgivningsår:2015

Om The Visit:

Becca och Tyler åker för att träffa sina morföräldrar för första gången. Men det är något som inte riktigt stämmer med det äldre paret.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Creep
Regissör: Patrick Brice
Genre: Thriller, Skräck
Creep

Olivia DeJonge, Ed Oxenbould, Deanna Dunagan, Peter McRobbie, Kathryn Hahn, Celia Keenan-Bolger

M Night Shyamalan

Thriller, Skräck

Diskussioner om The Visit  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Visit (64 st)
RunRiot (Anmäl)   01:09 21/3
Carrie Underwood!
Robkiller (Anmäl)   20:48 11/2
Helt värdelöst.
FamousAnton (Anmäl)   17/3 2018
Höjdpunkten i filmens dramaturgi är ju sjukt obehaglig men annars var den ganska så blasé
ilw (Anmäl)   10/11 2017
Fucking creepy.
Andreas_ (Anmäl)   6/10 2017
Rena rama skräpet...en riktig skitfilm som vanligt när det är Shyamalan som ligger bakom filmen...värdelösa dialoger, ologisk och overklig handling, mediokra skådisar förutom ungarna som var horribla, tanten var rätt duktig dock, inget var läskigt men några få scener med tanten var lite obehagliga men mer än så var det inte, en riktigt kass "found footage" film med skakig kamera mestadels och plot holes större än Islands varma källor...Shyamalan misslyckas igen...ännu en skitfilm att spola ned i toaletten efter att man slösat tid på att se den...sist han gjorde en riktigt bra film är unbreakable men efter det så har det varit sämre och sämre och nu är han verkligen nere på botten, inte ens hans berömda "trademark" med en twist på slutet fungerar här....lyfte nog inte ens på ögonbrynet tror jag....och ena ungens jävla rappande är nog bland det mest störande jag sett i film någonsin....tror att dom scenerna var den enda skräcken i denna skitfilm...rekommenderas verkligen inte, såvida du inte älskar att slösa bort din tid på skit....betyget blir en överkörd, begraven och uppbränd svag 1:a....horribelt dåligt på alla plan och sätt och vis....undvik till varje pris.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Visit
Se filmen