Tillbaka till verkligheten

Originaltitel: The Wraith
Regissör:Mike Marvin
Utgivningsår:1986

Om Tillbaka till verkligheten:

En småstad I Arizonas öken har trakasserats i månader av ett elakt gäng, men ännu har ingen gjort något för att stoppa dem. En dag dyker en spöklik svart bil upp och utmanar medlemmarna i gänget på enskilda fortkörningsrace, för att sedan döda en efter en av dem. Varken polisen eller gänget kan komma ikapp den svarta bilen och få reda på vem det är som kör, men gängets förflutna kan ge en och annan ledtråd om vem den mystiske föraren är.

Titel: The Crow
Originaltitel: The Crow
Regissör: Alex Proyas
År: 1994
Genre: Action, Thriller, Fantasy
The Crow
Titel: Mad Max
Originaltitel: Mad Max
Regissör: George Miller (II)
År: 1979
Regissör: Abel Ferrara
År: 1986
Genre: Drama, Action, Thriller
Gladiator

Charlie Sheen, Nick Cassavetes, Sherilyn Fenn, Randy Quaid, Matthew Barry, David Sherill, Jamie Bozian, Clint Howard, Griffin O'Neal, Chris Nash, Steven Eckholdt, Elizabeth Cox, Peder Melhuse, Jeffrey Sudzin, Michael Hungerford, Vickie Benson

Mike Marvin

Action, Romantik, Thriller, Skräck, Science Fiction

The Wraith - Tillbaka till verkligheten

Diskussioner om Tillbaka till verkligheten  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tillbaka till verkligheten (56 st)
Stan (Anmäl)   21/10 2018
förvirrande, ologisk (hans brorsa och kärlek känner inte igen honom?), fånig men ett fantastiskt soundtrack och skön känsla. Helt ok
Zebulonm (Anmäl)   13/9 2016
En helt okey 80-talare
Totenkopf (Anmäl)   22/8 2016
Småkul nu och man hade förmodligen älskat den för 30 år sedan, Härligt med gamla skådisar.
RobinsTaste (Anmäl)   7/8 2016
Den har attityd, men saknar bra prestation i handling, vilket syns i det tråkiga döds-scenerna. Lägg till att jag inte fattar någonting när det gäller dödsryttaren. Är han alien, spöke eller nån random mördare. Fattar nada.
lavemagnus (Anmäl)   3/7 2016
Klockren lördagsunderhållning. Charlie Sheen, snabba bilar, snabba affärer, fräsigt soundtrack, och en nostalgisk 80-talskänsla. I like.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tillbaka till verkligheten