Things To Do in Denver When You're Dead

Originaltitel: Things To Do in Denver When You're Dead
Regissör:Gary Fleder
Utgivningsår:1995

Om Things To Do in Denver When You're Dead:

Jimmy 'The Saint' tvingas göra ett sista uppdrag för sin gamla gangsterchef. Han tar hjälp av sina gamla kumpaner för denna relativt enkla insats som dock går rejält snett. Snart finns ett pris på deras huvuden...

Titel: Killing Zoe
Regissör: James Cox
År: 2003
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
The Wonderland Murders

Andy Garcia, Steve Buscemi, Treat Williams, William Forsythe, Christopher Walken, Christopher Lloyd, Jack Warden, Gabrielle Anwar, Bill Nunn, Fairuza Balk, Jenny McCarthy, Bill Cobbs, Don Cheadle, Bill Erwin, Glenn Plummer, Tommy 'Tiny' Lister

Scott Rosenberg

Drama, Kriminalare, Romantik

Diskussioner om Things To Do in Denver When You're Dead  (0 diskussioner)
Kommentarer om Things To Do in Denver When You're Dead (79 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   22/10 2016
Skådespelarna gör väldigt bra ifrån sig, musiken är väldigt bra och filmen är ganska underhållande. Men tyvärr förstör slutet en hel del.
Krille80 (Anmäl)   15/11 2014
Runt mitten av 90-talet kom en hel del filmer som innehåll coola karaktärer, coola dialoger och lite tuffa och komplicerade handlingar. Denna film var en av dem men eftersom jag älskar Pulp Fiction, Reservoir Dogs, The Usual Suspects osv. så gör detta mig bara glad. Fylld med fantastiska skådespelare. Helt klart också ett av de bästa namnen på en film. 3+
LTT86 (Anmäl)   29/5 2014
Två skådespelare som jag verkligen gillade här. Christopher Lloyd och Fairuza Balk. Deras karaktär var underbara och älskade varenda minut av dom. Men det finns en sak jag måste kommentera mot. Gabrielle Anwar, fanns det nån poäng att hennes karaktär var med här förutom att vara en meningslös kärlekspartner? Som var extrem svag och gjorde ingenting nytta i story? Jag menar, det funkade kanonbra med Fairuzas karaktär ensam. Jag ser inte riktig varför hon ens var med när hon inte gjorde nåt eller hörde till i story. En bra film, förutom Gabrielle Anwar, hon var meningslös.
Ojhda (Anmäl)   9/3 2014
Stark trea, lite tunn story och så men väldigt bra skådespeleri och en cool film! Denna var bra!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Things To Do in Denver When You're Dead