Think Big

Originaltitel: Think Big
Regissör:Jon Turteltaub
Utgivningsår:1989

Om Think Big:

Barbarian Brothers spelar Rafe and Victor, de största tvillingarna i åkeribranschen. De har bara en chans att rädda sin långtradare från Sweeney, the Repo Man. Men för att göra det måste de hämta en farlig last från TechStar i Montana och köra den till Beverly Hills på 24 timmar. Allt möjligt otänkbart händer när dessa grabbar försöker att använda sina...ja alltså, minimala hjärnceller. Men allt går om man TÄNKER STORT!

Titel: Sopåkarna
Originaltitel: Men at Work
Regissör: Emilio Estevez
År: 1990
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Sopåkarna

Peter Paul, David Paul, Michael Winslow, David Carradine, Richard Kiel, Martin Mull, Claudia Christian, Richard Moll, Tony Longo, Tommy 'Tiny' Lister

Jon Turteltaub, David Tausik, Jim Wynorski, Edward Kovach, R J Robertson

Komedi

Diskussioner om Think Big  (0 diskussioner)
Kommentarer om Think Big (7 st)
GrandMaster_E (Anmäl)   16/7 2013
Snäll tvåa. Kan vara en av de dummare filmer jag sett men den vill ju inget ont. Michael Winslow stjäl ju en scen också.
Raimo_1985 (Anmäl)   7/1 2013
Skitrolig! :D En och en halv timme lång stund av lycka. Den är minst lika rolig som barbar-filmen även om denna kanske är min favorit nu.
Bumbi78 (Anmäl)   27/3 2011
Fullständigt hjärndöd rulle där de märks vilka kultskådisar som ej var i ropet runt 1990. Carradine och Kiel har gjort bättre insatser!
Mr_Drax (Anmäl)   10/5 2006
Stackars Richard Kiel...
malin1977 (Anmäl)   3/8 2005
Nej, ångrar mig....en tvåa...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Think Big