Betyg idag: 3 013 Besökare idag: 5 019

Originaltitel: Thinking XXX
Regissör:Timothy Greenfield-Sanders
Utgivningsår:2004

Om Thinking XXX:

Dokumentär om skapandet av boken med samma namn som filmen. Porrstjärnor och diverse andra kultfigurer så som John Waters berättar om deras syn på branschen.

Titel: After Porn Ends
År: 2000
Rated X: A Journey Through Porn

Dokumentär

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om Thinking XXX  (0 diskussioner)
Kommentarer om Thinking XXX (10 st)
vieekk (Anmäl)   26/8 2011
En HBO-producerad dokumentär om porrstjärnor och de val i livet som lett dem in i denna avskyvärda bransch. Intervjuerna (bland annat med ikoner så som Jenna Jameson och Tera Patrick) har för syfte att publiceras tillsammans med mer eller mindre konstnärliga bilder på dem med både kläder på och utan. Intressant dokumentär faktiskt, även om man får se lite för mycket pitt, men är man så säker i sin heterosexualitet som jag är så är det ingen större fara... 3/5
annihilat0r (Anmäl)   5/11 2010
Relativt intressant att höra porrstjärnornas egna berättelser, tankar, teorier och ambitioner. Ur filmperspektiv så är denna dokumentär välgjord - högt tempo, bra uppdelad i vinklar och allmänt "lätt" för tittaren. Godkänd!
ms_lynch (Anmäl)   15/10 2008
blev mest nyfiken pga john waters medverkan. trots ambitionerna så: blir mest ett skrap på ytan och glorifiering av possbranschen består filmen igenom
Kalkonhönan (Anmäl)   18/11 2007
Helt okej tv-dokumentär som inte direkt känns men är ändå intressant och visar mestadels bara upp dom mer kända ansikterna, saknade Evan Stone till viss del som är en av de största manliga skådespelarna. Kul att John Waters medverkade.
fridenpaden (Anmäl)   26/9 2007
Som vanligt bara skrapandes på ytan av porrbranschen. Alltså hyggligt intressant men djup och känsla saknas.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Thinking XXX