Betyg idag: 1 167 Besökare idag: 4 101

Originaltitel: Thor: Ragnarok
Regissör:Taika Waititi
Utgivningsår:2017

Om Thor: Ragnarök:

Thor försöker rädda sitt folk från den hänsynslösa Hela och tvingas kämpa mot sin forna bundsförvant och vän Hulken i en dödlig gladiatortävling.

Titel: Thor: The Dark World
Regissör: Bryan Singer
År: 2014
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
X-Men: Days of Future Past

Chris Hemsworth, Tom Hiddleston, Anthony Hopkins, Idris Elba, Cate Blanchett, Tessa Thompson, Jeff Goldblum, Benedict Cumberbatch, Karl Urban, Mark Ruffalo, Jaimie Alexander, Ray Stevenson, Tadanobu Asano, Sam Neill

Eric Pearson

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Thor 3

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Thor: Ragnarök  (0 diskussioner)
Kommentarer om Thor: Ragnarök (39 st)
Zipper (Anmäl)   22:38 20/11
Har aldrig varit ett fan av Thor, tycker inte om de bastardiserade versionerna av mytologin, men den här filmen är snygg. I tonen väldigt lik Guardians of the Galaxy mycket mer än de tidigare Avengers filmerna så det är lite av en chock att det är SÅ pass mycket slapstick som det är. Waititi sätter lite sin prägel på filmen, men jag är inte säker på att jag tycker det passar klockrent. Definitivt bättre än Branaghs version i alla fall. Cate Blanchett är underanvänd.
Afflicter (Anmäl)   22:34 16/11
Marvel har gått över till fullfjädrad komedi och det funkar briljant.
idd (Anmäl)   20:29 13/11
Shit en bra Thor-film! Äntligen! Värt å se bara för å få bevittna Hulken göra ett wrestlingkast på fänrisulven - i rymden!
Spunks (Anmäl)   18:20 13/11
Såg först Thor och minns att det var riktigt dålig. Hade väldigt låga förväntningar på denna men den överraskade verkligen. Svag fyra.
Halofreak92swe (Anmäl)   21:23 12/11
Är nog den bästa av Thor-filmerna! Jäklar vad flummig och larvig men samtidigt så otroligt underhållande och cool! :) Grym humor och asball cgi.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Thor: Ragnarök