Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Originaltitel: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Regissör:Martin McDonagh
Utgivningsår:2017

Om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri:

För sju månader sedan våldtogs och mördades Mildred Hayes dotter. Mildreds frustration växer eftersom hon upplever att stadens poliskår inte gör allt de kan för att lösa fallet, och hon bestämmer sig för att hyra tre reklamtavlor utanför staden för att belysa detta.

Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell, Caleb Landry Jones, Lucas Hedges, Abbie Cornish, Peter Dinklage, John Hawkes, Samara Weaving, Clarke Peters, Zeljko Ivanek, Sandy Martin, Amanda Warren, Kerry Condon, Brendan Sexton III, Kathryn Newton

Martin McDonagh

Drama, Kriminalare

Storbritannien, USA
Med i listor: People's Choice Award i Toronto
Diskussioner om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri  (0 diskussioner)
Kommentarer om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (85 st)
Christofer (Anmäl)   22:13 27/1
Whut? Hade väntat mig ett starkt drama med en gripande historia som man skulle sugas in i, men istället fick man ett tveksamt manus med karaktärsporträtt som kändes fullständigt osannolika. Många karaktärers beteende var ju inte ett dugg trovärdiga och man satt mest och undrade hur det kunde gå till som det gjorde. Ett mycket märkligt slut gjorde ju inte saken bättre heller. Att skådespeleri och regi höll måttet hjälpte ju inte mycket. Största besvikelsen på väldigt länge.
Boondock_saint (Anmäl)   22:20 4/1
Samma gamla sentimentala amerikanska publikfrieri som vanligt.
Murvel48 (Anmäl)   17:50 4/1
Årets första fempoängare! Den såg jag inte komma.
kexchokladet (Anmäl)   16:44 1/1
Onekligen starka rollprestationer!
Zipper (Anmäl)   30/12 2018
Tycker nog att den blivit lite väl övervärderad. Riktigt bra skådisar, men jag vet inte jag... Det fattas något?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Three Billboards Outside Ebbing, Missouri