Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Originaltitel: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Regissör:Martin McDonagh
Utgivningsår:2017

Om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri:

För sju månader sedan våldtogs och mördades Mildred Hayes dotter. Mildreds frustration växer eftersom hon upplever att stadens poliskår inte gör allt de kan för att lösa fallet, och hon bestämmer sig för att hyra tre reklamtavlor utanför staden för att belysa detta.

Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell, Caleb Landry Jones, Lucas Hedges, Abbie Cornish, Peter Dinklage, John Hawkes, Samara Weaving, Clarke Peters, Zeljko Ivanek, Sandy Martin, Amanda Warren, Kerry Condon, Brendan Sexton III, Kathryn Newton

Martin McDonagh

Drama, Kriminalare

Storbritannien, USA
Med i listor: People's Choice Award i Toronto
Diskussioner om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri  (0 diskussioner)
Kommentarer om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (72 st)
Pembleton (Anmäl)   23:40 22/9
Känns väldigt skriven. Och McDormand är ju mest sur. Men spännande ju.
paninaro (Anmäl)   13:51 22/8
McDormand är fantastisk.
Doddedronten (Anmäl)   07:38 19/8
Får bli en femma främst för Frances McDormands skull, men även övriga skådespelare t ex Sam Rockwell. Välförtjänta Oscars! Drama, action, thriller och härlig humor mitt i det svarta, som vägs upp av sköna om än orealistiskt näraliggande goda hjärtan.
henrikj (Anmäl)   23:46 10/8
Relativt svag trea. Trots ambitionen känns den rätt ytlig.
Hogman (Anmäl)   21:25 7/8
Som flera säger, oförutsägbar film, med ett tempo som passar mig. Många bra skådespelarprestationer. Klart sevärd.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Three Billboards Outside Ebbing, Missouri