Betyg idag: 1 052 Besökare idag: 4 337

Originaltitel: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Regissör:Martin McDonagh
Utgivningsår:2017

Om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri:

För sju månader sedan våldtogs och mördades Mildred Hayes dotter. Mildreds frustration växer eftersom hon upplever att stadens poliskår inte gör allt de kan för att lösa fallet, och hon bestämmer sig för att hyra tre reklamtavlor utanför staden för att belysa detta.

Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell, Caleb Landry Jones, Lucas Hedges, Abbie Cornish, Peter Dinklage, John Hawkes, Samara Weaving, Clarke Peters, Zeljko Ivanek, Sandy Martin, Amanda Warren, Kerry Condon, Brendan Sexton III, Kathryn Newton

Martin McDonagh

Drama, Kriminalare

Storbritannien, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer, People's Choice Award i Toronto
Diskussioner om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri  (0 diskussioner)
Kommentarer om Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (66 st)
arruba (Anmäl)   15:26 23/5
Detta är helt och hållet min kopp kaffe. Välskrivet, bra karaktärer, oväntade vändningar och bara rakt igenom helt jävla underbar. Tack tack.
amotherscrime (Anmäl)   22:00 21/5
Det är en på många sätt en väldigt fin film. Gillar verkligen skådespelarna. Gillar temat. Gillar atmosfären. Men samtidigt så känns den också lite som att den inte bevarar allt det här speciellt väl. Den känns ganska slarvig och förhastad och har några delar som är svagare. Och till slut så känns det som att den mynnar ut lite i ingenting. Så den är riktigt svårbedömd. Stark trea eller svag 4a.
Krille80 (Anmäl)   20:43 5/5
Jag har nu sett denna film tre gånger och första gången redan före Oscarsgalan. Den korrekta slutsatsen man kan dra av detta är att jag verkligen tycker om denna filmen. Samtidigt har jag haft väldigt svårt att få ner mina tankar i text. Känner man till regissören och manusförfattaren Martin McDonagh tidigare skapelser så vet man vilken blandning av innehåll och känslor man får med underbara karaktärer och fantastiskt dialog. Detta är McDonaghs bästa skapelse och Frances McDormand är fantastisk. 4+
RegineOlsen (Anmäl)   18:21 4/5
sjukt bra film!!! väldigt välspelat och engagerande. brukar inte gilla drama med svartkomiska undertoner men fungerar svinbra i denna.
Iamsam (Anmäl)   00:42 4/5
Skådespelet är ju på en annan nivå, McDorman, Rockwell och Harrelsen i en film, det blir inte vassare än så. Sen älskar jag småstadskänslan och de oväntade vändningarna. Den brutala och mörka humorn är också fantastisk. Vet inte om den är en solklar femma men för mig känns det klockrent.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Three Billboards Outside Ebbing, Missouri