3 Days to Kill

Originaltitel: 3 Days to Kill
Regissör:McG
Utgivningsår:2014

Om 3 Days to Kill:

En svårt sjuk agent planerar att lägga karriären på hyllan för att kunna ägna sina sista månader i livet med sin familj. Han ges möjligheten att pröva ett nytt botemedel om han gör ett sista uppdrag.

Titel: The Equalizer
Regissör: Philipp Stölzl
År: 2012
Genre: Action, Thriller
Erased

Kevin Costner, Amber Heard, Hailee Steinfeld, Connie Nielsen, Richard Sammel, Tómas Lemarquis, Marc Andréoni, Jonas Bloquet, Bruno Ricci, Eriq Ebouaney, Joakhim Sigue, Alison Valence, Maï Anh Le, Philippe Reyno, Big John, Michaël Vander-Meiren

Luc Besson, Adi Hasak

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Three Days to Kill

Med i listor: Heta filmer
Diskussioner om 3 Days to Kill  (0 diskussioner)
Kommentarer om 3 Days to Kill (61 st)
deswhip (Anmäl)   5/5 2018
Jag tror nog man för tydlighetens skull får lägga filmen i actionkomedi genren, det är ingen skämthumor men likväl actionkomedi, humorn ligger i situationerna. Det är ingen filmtekniskt jättehög nivå, jag kan tänka mig att de flesta professionella filmkritiker skulle ge den en etta eller tvåa. Men jag gillar filmen ändå, det är trevlig och väldigt positiv underhållning.
Asian Dawn (Anmäl)   25/1 2018
Underhållande och småkul bagatell.
Rele (Anmäl)   24/1 2018
Som en film är den här rullen nästan värdelös. Några bra skådespelare och några korta händelser i filmen höjer betyget till en tvåa.
Litsne (Anmäl)   9/9 2017
Rolig och underhållande i början och mitten. Den blir lite amerikanskt slemmig på slutet vilket sänker den till en 3:a.
Krille80 (Anmäl)   16/7 2017
Det tar inte lång tid att identifiera detta som en produktion av Luc Bessons manusförfattande. Man lägger märke på detta i blandningen av action, humor, drama och de rätt enkla karaktärer. Jag tillhör dock skaran som oftast blir väldigt underhållande av vad Bessons skapelser. Denna gång känns det dock som det hela såg bättre ut på pappret än som färdig produktion. Det hela är väldigt ambitiöst med känslosamt med familjedrama mitt i all spionaction. Humorn räddar ett godkänt betyg. 2++
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 3 Days to Kill