Betyg idag: 1 129 Besökare idag: 4 061

Originaltitel: Tickled
Regissör:David Farrier, Dylan Reeve
Utgivningsår:2016

Om Kittlad:

I en märklig kittlingstävlingsvideo på nätet betalas unga män för att bindas fast och kittlas. Reportern David Farrier finner det fascinerande och skickar en intervjuförfrågan till det bakomliggande företaget, men möts av hånfulla kommentarer om sin sexuella läggning samt rättsliga åtgärder ifall han gräver djupare. Farrier bestämmer sig för att ta tjuren vid hornen, och reser till de hemliga kittlingstävlingarnas hemvist i Los Angeles. Trakasserierna fortsätter, men Farrier vägrar låta sig hindras från att gå till botten med denna förundransvärt egendomliga historia.

Titel: Bittra druvor
Film nr.: 119091
Janis: Little Girl Blue

Dokumentär

Nya Zeeland
Diskussioner om Kittlad  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kittlad (7 st)
stgurgel (Anmäl)   2/3 2017
Helt makalöst skruvad historia
KyLLo (Anmäl)   2/2 2017
Lite originellt tema, ja. Men allt som eventuellt är av intresse får man veta i filmbeskrivningen. Filmen gav mig ingenting utöver det och ärligt talat bryr jag mig inte heller.
emilstjernholm (Anmäl)   18/12 2016
Börjar som ett lättsamt inslag i en vicedokumentär om något som är lite udda men utvecklar sig till en rafflande historia om en person som utnyttjar sin maktposition på hemska sätt.
QuiNonStultus (Anmäl)   16/12 2016
Kan detta verkligen va sant..? O.o
haajen (Anmäl)   3/12 2016
En dokumentär som växer och blir riktigt spännande ju längre den fortgår. Synnerligen skruvat ämne men fascinerande!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kittlad