Ticks - blodsugarna

Originaltitel: Infested
Regissör:Tony Randel
Utgivningsår:1993

Om Ticks - blodsugarna:

Tonåringar från stan är på vildmarksläger och blir där attackerade av blodtörstiga muterade fästingar.

Titel: Nattarbete
Regissör: Jeff Burr
År: 1989
Genre: Thriller, Skräck
Styvfadern II

Seth Green, Peter Scolari, Rosalind Allen, Ami Dolenz, Alfonso Ribeiro, Ray Oriel, Virginya Keehne, Dina Dayrit, Barry Lynch, Michael Medeiros, Clint Howard

Brent V Friedman

Skräck, Science Fiction

Ticks

Diskussioner om Ticks - blodsugarna  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ticks - blodsugarna (38 st)
amam (Anmäl)   16/3 2017
Kul att se Seth Green i en tidig roll. Det bästa med den här filmen är nog att den ger det den lovar och det med praktiska effekter istället för CGI. Filmen i sig är en ganska charmig B-skräckis med småmysiga karaktärer. Sevärd om man gillar tidserans filmer. Svag trea.
Korben_Dallas (Anmäl)   5/10 2016
Äckligaste filmen jag sätt, fick fan mer ångest än jag bad om, hatar fästingar mer än nånsin och jag ville bara filmen skulle ta slut. Rätt bra fan men ville ha mer karaktärs tid.
Bumbi78 (Anmäl)   15/12 2012
Den perfekta B-skräckisen egentligen. Här finns gott om charm, gott om slemmiga och blodiga effekter samt massor av stora fästingar - gjorda utan sunkig cgi. Historian är enkel och tråkigt hinner det aldrig bli. Måste vara en av de f.ö rätt trista 90-talets mest underhållande skräckisar.
Fäktaren (Anmäl)   22/7 2012
hehe fästingar på sterider :P
ziferN (Anmäl)   14/1 2012
Helt ok och underhållande film med väldigt äckligt härliga effekter. Filmen saknar dock den där charmen som jag hoppades att filmen skulle ha med dess story, sen så spårar även filmen ut under slutet men det var självklart väntat. En dock kul sak som jag upptäckte under scenen med doktorn var att under ca 1 sek så ser man en mick uppe vid vänstra hörnet, snacka om epic fail. Godkänd tidsfördriv, svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ticks - blodsugarna