Titta vi spökar 2

Originaltitel: House II: The Second Story
Regissör:Ethan Wiley
Utgivningsår:1987

Om Titta vi spökar 2:

Jesse håller på med släktforskning och upptäcker att hans döde gammelfarfar, Gramps, var en skurk som stulit en värdefull kristallskalle med magiska krafter. En kuslig natt tar Jesse och hans kompis mod till sig och öppnar graven, där skallen också ska ligga. Plötsligt tar en arm tag i Jesse. Gramps lever! Även om han är rätt rutten! Skallen visar sig vara nyckeln till ett tidshål och nu får Jesse en massa objudna gäster som också är ute efter skallen - stenåldersmän, vilda västernskurkar och unkna monster som knappt håller ihop längre.

Titel: Titta vi spökar 4
År: 1986
Genre: Komedi, Skräck
Titta vi spökar
Titel: Titta vi spökar 3
Originaltitel: The Horror Show
Regissör: David Blyth, James Isaac
Regissör: Jonathan R Betuel
År: 1985
Genre: Komedi, Äventyr, Science Fiction
Time Busters
Titel: Den du tror är död
Originaltitel: Buried Alive
Regissör: Frank Darabont
År: 1990
Genre: Thriller, Skräck
Den du tror är död

Lar Park-Lincoln, Arye Gross, John Ratzenberger, Jonathan Stark, Royal Dano, Bill Maher

Ethan Wiley

Komedi, Skräck, Fantasy

Diskussioner om Titta vi spökar 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Titta vi spökar 2 (32 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   21/10 2016
Klockrent! Klart bästa filmen i serien!
amam (Anmäl)   4/5 2015
En skräckkomedi med betoning på komedi. Älskade den här när jag var liten och nostalgin sitter fortfarande i.
silvertrain (Anmäl)   5/10 2013
En bra film. Inte i samma klass som första filmen, men ändå bra. Väldigt mycket fantasy. Håller med dudson om att att de fått in mycket ingredienser i denna som zombies, en larv som ser ut som en hund, dinosaurier, en flygande dinosaurieunge, en djungel i rummet och släktingen Gramps som va typ en 100 år gammal mumie. Som sagt väldigt mycket har de lyckats fått med! En stark trea.
rebeccajansson (Anmäl)   20/9 2013
Halvrolig spökrulle. En 3:a.
dudson (Anmäl)   2/9 2013
Shit vilken sjuk film! men den är helt underbar! hur dom lyckats komma på allt i filmen är mig en gåta" salig blanding från zombie cowboys till inka -indianer& grottmänniskor sammt en grön larv som ser ut som en tjock korv. mm. bland det skönaste man sett på länge..3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Titta vi spökar 2