Titta vi spökar 3

Originaltitel: The Horror Show
Regissör:David Blyth, James Isaac
Utgivningsår:1989

Om Titta vi spökar 3:

En mördare blir avrättad i elektriska stolen. Men kriminaldetektiven som satte dit honom börjar se syner, han ser den döde mördaren igen. Saker händer runt detektiven och snart inser han att mördaren har kommit tillbaka från de döda.

Titel: Titta vi spökar 4
Regissör: Wes Craven
År: 1989
Genre: Skräck
Shocker

Lance Henriksen, Brion James, Lewis Arquette, Rita Taggart, Dedee Pfeiffer, Aron Eisenberg, Thom Bray

Allyn Warner, Leslie Bohem

Skräck

House III

Diskussioner om Titta vi spökar 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Titta vi spökar 3 (23 st)
Henkepedia (Anmäl)   5/4 2017
Filmen hamnade i den här serien fast den inte har något med den att göra. Och det var inte tänkt heller utan en fristående film. Producenterna bytte namn på filmen när den skulle släppas i Europa vilket gjorde att den riktiga del 3 fick bytas till 4an för att inte förvirra ännu mer.
produr (Anmäl)   11/1 2017
Har egentligen ingenting med dom andra Titta vi spökar filmerna att göra .Visst påminner det om Terror på Elm Street filmerna .Den har dessutom i stort sett samma handling som en annan Wes Craven film Shocker som kom samma år .Duger att kolla på om man gillar Elm street och Wes Craven
Zok (Anmäl)   4/12 2016
En film som faktiskt inte funkar 2016. Det är nästan så att man satt och väntade på att Freddy Krueger skulle dyka upp i bild. Och med det sagt så fortsätter jag att se Terror på Elm Street filmerna än att återvända till detta en gång till.
fridenpaden (Anmäl)   3/12 2016
Ja, vi rider på Elm Street-vågen. Tar alla specialeffekter och sätter i en ny film utan handling.
Stygga-Vargen (Anmäl)   21/10 2016
Bättre än ettan men sämre än tvåan. Stark 4:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Titta vi spökar 3