TMNT

Originaltitel: TMNT
Regissör:Kevin Munroe
Utgivningsår:2007

Om TMNT:

Våra gröna vänner Donatello, Leonardo, Michelangelo och Rafael är tillbaka på vita duken! Sist vi såg dem hade de besegrat sin ärkenemesis Shredder. Nu när vi träffar dem igen har de glidit ifrån varandra. Men när hela staden New Yorks existens hotas av en armé av uråldriga monster under ledning av en galen industriman måste Turtles ninjamästare Splinter förena den gröna kvartetten igen.

Titel: Teenage Mutant Ninja Turtles
Titel: Teenage Mutant Ninja Turtles
Originaltitel: Teenage Mutant Ninja Turtles
Regissör: Steve Barron
År: 1990
Genre: Drama, Familjefilm, Action, Kriminalare, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Teenage Mutant Ninja Turtles

James Arnold Taylor (röst), Laurence Fishburne (röst), Patrick Stewart (röst), Sarah Michelle Gellar (röst), Kevin Smith (röst), Nolan North (röst), Mikey Kelley (röst), Mitchell Whitfield (röst), Mako (röst), Chris Evans (röst), Zhang Ziyi (röst)

Kevin Munroe

Komedi, Animerad, Action, Äventyr

T.M.N.T., Teenage Mutant Ninja Turtles

Recension TMNT

- JoeZ sätter betyg 3 och skriver:
Det finns något i Turtles som jag tror lockar många, det är blandningen. En karaktär som tillför mycket till denna blandning är råttan Splinter. Han är psykologen och buddhisten i gänget, den som ska vägleda sköldpaddorna genom deras svåraste stunder: det som händer utanför slagsfältet. Denna film klarar inte av att hantera karaktären Splinter, karaktären är mystisk och psykologisk av naturen och det...

Recension av TMNT - Läs hela!

Diskussioner om TMNT  (0 diskussioner)
Kommentarer om TMNT (303 st)
Rai (Anmäl)   21:57 1/1
Usel, behövs inte skrivas något mer!
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   4/11 2016
Snyggt animerad är den ju och stundvis lyckas den bli måttligt underhållande och spännande, men bara måttligt. Som helhet är den mest tråkig. Älskade Turtles som barn så jag hade nog lite för höga förväntningar. Svag 2:a.
amotherscrime (Anmäl)   20/12 2015
Får väll ge den en tvåa. Vilket jag förmodligen aldrig hade gett om jag inte älskat TMNT som barn. Bättre än den med Megan Fox.
Kurosawafan (Anmäl)   1/11 2015
objektivt är en inte så dålig men inte alls min sorts film. kunde inte ens se klart. fjantig
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till TMNT