Today You Die

Originaltitel: Today You Die
Regissör:Don E FauntLeRoy
Utgivningsår:2005

Om Today You Die:

En tjuvs senaste jobb går åt skogen precis när han försöker bli hederlig. Han hamnar i fängelse. Han måste ta sig därifrån och rentvå sig.

Titel: The Glimmer Man
Regissör: Leong Po-Chih
År: 2004
Genre: Drama, Action, Romantik, Thriller
Out of Reach

Steven Seagal, Anthony 'Treach' Criss, Lawrence Turner, Jerry Trimble, Sarah Buxton, Nick Mancuso, Mari Morrow, Robert Miano, Kevin Tighe, Jamie McShane, Brett Rice, Lesley-Anne Down, Chloë Grace Moretz

Danny Lerner, Les Weldon, Kevin Moore

Drama, Action

Diskussioner om Today You Die  (0 diskussioner)
Kommentarer om Today You Die (17 st)
Gordyal (Anmäl)   8/7 2015
Helfestligt nästan hela vägen. Tjocka farbrorn drar ett helt gäng skitroliga oneliners, fast han är ännu roligare när det inte är meningen. You ask for The Seagull - You got The Seagull. Inga konstigheter (annat än ett dumt manus och ett par brott mot naturlagarna), bara pang på pungen. Bra tempo och massor med ont i armen. (7+/15)
Grillo (Anmäl)   4/3 2011
Actionscenerna var okej, men i övrigt tråkig och slutet var så översliskigt och opassande att jag inte vet var jag ska börja...
syltkatt (Anmäl)   10/10 2010
haha helt sjukt komiskt. handlingen? it made no fucking sense.
dudson (Anmäl)   12/9 2010
Inte Steves-Fiskmås sämsta...Första timmen är Rätt skaplig men slutet blir för blekt med Nollor till motståndare.. Som sigge kan slakta hur enkelt som helst(Ja typ som vanligt då=) Rolig scen när sigge dinglar i en Kristall-krona (sanslöst)
JTP1987 (Anmäl)   13/6 2010
Fruktansvärt dåligt. Seagal gör ännu en skitfilm efter den något bättre In to the sun. 1a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Today You Die