Total Recall 2070

Originaltitel: Total Recall 2070
Regissör:Mario Azzopardi
Utgivningsår:1999

Om Total Recall 2070:

Året är 2070 och polisen David Hume och hans partner Ian Farve försöker spåra en grupp farliga androider med anknytning till en korrumperad organisation vid namn Recall.

Titel: Dark City
Regissör: Paul Verhoeven
År: 1990
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
Total Recall

Michael Easton, Karl Pruner, Cynthia Preston, Michael Rawlins, Judith Krant, Thomas Kretschmann

Mario Azzopardi

Thriller, Science Fiction

Total Recall 2070: Machine Dreams

Kanada, Tyskland, USA
Med i listor: Philip K. Dick
Diskussioner om Total Recall 2070  (0 diskussioner)
Kommentarer om Total Recall 2070 (4 st)
arruba (Anmäl)   10/7 2014
När en film innehåller namnet "Total Recall" så måste jag bara se den, Schwarzenggers version från 1990 är något av det bästa jag sett och man hoppas ju någonstans inom sig att det kan finnas något som i alla fall är nästan lika bra. Detta är dock långt ifrån Paul Veerhoovens Total Recall, men det är ändå bra. Riktigt underhållande om än lite väl B stämmning över sig. Klart sevärd.
lucius (Anmäl)   15/1 2008
kingkong: Det är en serie också. I alla fall heter huvudpersonerna David Hume och Ian Farve. Jag gillar verkligen den här serien. Jag antar att det här är dom två första delarna i den.
kingkong (Anmäl)   11/5 2007
alltså, det finns en serie på Joost med samma namn och liknande handlign, mne den tycks vara mycket längre än 60 min.
zworp (Anmäl)   16/9 2005
en inte alltför dålig scifi-rulle.