Transformers: The Last Knight

Originaltitel: Transformers: The Last Knight
Regissör:Michael Bay
Utgivningsår:2017

Om Transformers: The Last Knight:

Människan ligger i krig med Transformers, och Optimus Prime är försvunnen. Nyckeln till mänsklighetens framtida överlevnad ligger i det förflutna – i den begravda historien om hur Transformers först kom till Jorden. Krigets utgång vilar i händerna på en osannolik allians: Cade Yeager, Bumblebee, en engelsk lord och en Oxford-professor.

Titel: Transformers: Age of Extinction
Originaltitel: Robot Overlords
Regissör: Jon Wright
År: 2014
Robot Overlords

Mark Wahlberg, Anthony Hopkins, Josh Duhamel, Laura Haddock, Santiago Cabrera, Isabela Moner, Jerrod Carmichael, Stanley Tucci, Liam Garrigan, Martin McCreadie, Rob Witcomb, John Turturro, Peter Cullen (röst), John Goodman (röst), Ken Watanabe (röst)

Matt Holloway, Art Marcum, Ken Nolan

Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Transformers 5

USA, Kina, Kanada
Diskussioner om Transformers: The Last Knight  (0 diskussioner)
Kommentarer om Transformers: The Last Knight (37 st)
Bumbi78 (Anmäl)   23:16 5/8
Första 45 är katastrofala, men sen lossnar det och blir som de andra filmerna - action och mer action. Idiotiskt bortom stjärnorna, men lättsmält en söndagskväll.
ekback (Anmäl)   21:24 22/6
Filmen är medelmåttig men Hopkins och hans betjänt är jäkla sköna! :D
Rai (Anmäl)   23:20 7/3
Har nästan alltid hatad alla dessa filmer! Och varför ? Därför jag avskyr huvudskådespelaren i dessa filmer!!!
Metheuz (Anmäl)   13:14 1/3
Michael Bay tvångsmatar oss med så mycket action och explosioner under 2½ timme att man storknar. Jag kommer bara vilja se djupa draman i en vecka. Optimus Prime är knappt med i filmen och nu har dessutom Merlin och riddarna kring det runda bordet blandats in i soppan... Snyggt på sina håll men helt utan engagemang eller finess.
idd (Anmäl)   08:45 14/2
Bästa i serien?