Transformers: The Last Knight

Originaltitel: Transformers: The Last Knight
Regissör:Michael Bay
Utgivningsår:2017

Om Transformers: The Last Knight:

Människan ligger i krig med Transformers, och Optimus Prime är försvunnen. Nyckeln till mänsklighetens framtida överlevnad ligger i det förflutna – i den begravda historien om hur Transformers först kom till Jorden. Krigets utgång vilar i händerna på en osannolik allians: Cade Yeager, Bumblebee, en engelsk lord och en Oxford-professor.

Titel: Transformers: Age of Extinction
Regissör: Shawn Levy
År: 2011
Genre: Drama, Action, Science Fiction
Real Steel

Mark Wahlberg, Anthony Hopkins, Josh Duhamel, Laura Haddock, Santiago Cabrera, Isabela Moner, Jerrod Carmichael, Stanley Tucci, Liam Garrigan, Martin McCreadie, Rob Witcomb, John Turturro, Peter Cullen (röst), John Goodman (röst), Ken Watanabe (röst)

Matt Holloway, Art Marcum, Ken Nolan

Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Transformers 5

USA, Kina, Kanada
Diskussioner om Transformers: The Last Knight  (0 diskussioner)
Kommentarer om Transformers: The Last Knight (44 st)
MetalJukebox (Anmäl)   07:27 12/2
Hopkins är okej, resten är riktigt uselt. Extra idiotisk är all dagismytologi som plötsligt börjar dyka upp så här fem filmer in.
dafreakish (Anmäl)   20:21 6/1
Miserabel femte film med endast ett litet plus. Hopkins äger varje scen i en roll han inte tar på allvar alls, vilket man önskade att alla inblandade inte heller gjorde. Bay, snälla snälla, sluta nu! Vi är trötta på krascher, explosioner och robotar vid det här laget. Storyn är dessutom bland det töntigaste som någonsin gjorts, så långsökt och korkad att Trump hade kunnat skriva det.
kboman (Anmäl)   3/12 2018
Naturligtvis stendum, osammanhängande dynga, men det är åtminstone underhållande!
Mikael602 (Anmäl)   12/11 2018
Han borde bara ha slutat efter 2-3 filmer.
precious_death (Anmäl)   12/11 2018
Bättre än de senaste varit.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Transformers: The Last Knight