Betyg idag: 1 655 Besökare idag: 7 998

Originaltitel: Transporter 3
Regissör:Olivier Megaton
Utgivningsår:2008

Om Transporter 3:

Den professionella transportören Frank Martin är omlokaliserad i Paris där han fortsätter sina affärer som transportör av hemliga paket - utan några som helst frågor om innehållet.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: The Condemned
Regissör: Scott Wiper
År: 2007
The Condemned

Jeroen Krabbe, Robert Knepper, Jason Statham, Eriq Ebouaney, François Berléand, Silvio Simac, David Kammenos, Katia Tchenko, David Atrakchi, Yann Sundberg, Alex Kobold, Natalya Rudakova

Luc Besson, Robert Mark Kamen

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

Frankrike, Storbritannien, USA
Diskussioner om Transporter 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Transporter 3 (156 st)
Rock Snack (Anmäl)   18/10 2015
Ett brant steg ner från de två första filmerna! Skådespeleriet är dåligt rakt igenom, den kvinnliga huvudkaraktären är konstant irriterande och verkar bara finnas där för att testa Jason Stathams - och tittarens - tålamod, den franska polisens virrighet är inte alls lika charmig eller rolig den här gången, skurken är mesig och filmen tar sig själv för seriöst för att kunna göra actionscenerna verkligt underhållande. Både Jason Statham och François Berléand verkar dessutom till synes vara ointresserade av vad som händer i filmen. "Transporter"-filmerna har ju alltid varit hjärndöd och underhållande - men bra - action, men den här tredje filmen är bara hjärndöd.
Krille80 (Anmäl)   27/12 2014
Inte lång tid in i denna film inser jag att något skådespelande av värde från någon skådespelare kommer vi inte få uppleva denna gång. Tar man det faktum kombinerat med att grundhistorien som Transporter-filmerna vilar på nu känns allt annat än fräscht så var det inte direkt ett leende jag hade på läpparna när jag såg denna film. Jag fick dock möjlighet att le och t.o.m. bli lite underhållen här och där och föga förvånande så är det actionscenerna som är de bidragande orsakerna till detta. 2+
kloakula (Anmäl)   17/8 2013
Ljusår ifrån ettan! Blir lite för tjatigt! Det är knappt så receptet räcker till två filmer
Solidus (Anmäl)   22/7 2013
”Transporter” är ytterligare en film som inte har täckning för flera uppföljare. Första filmen är helt ok action och del två lyckas leverera underhållningsaction för ett trött huvud. Del tre är dock inte lika bra, mycket på grund av den kvinnliga huvudkaraktären. Jag blir inte klok om det är hennes karaktär eller skådespel som jag stör mig på, men hon lyckas med bedriften att sänka en hel film. Vidare är filmen en tröttsam och blek uppföljare som inte är värd att kasta bort tid på. Godkänt.
Sir_Lord (Anmäl)   3/12 2012
Ok actionrulle, höjdaren är fajtscenen med herr Statham som han omvandlar till stripptease.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Transporter 3