Trash Humpers

Originaltitel: Trash Humpers
Regissör:Harmony Korine
Utgivningsår:2009

Om Trash Humpers:

Harmony Korine återvänder med en mockumentär och ett gäng outsiders i skräckmasker som sjunger, reciterar och går loss på oskyldiga plastdockor framför VHS-kameran. Ett burleskt undergroundmanifest som ger fingret åt allt vad god smak heter.

Titel: Bernie

Harmony Korine, Rachel Korine, Brian Kotzur, Travis Nicholson

Harmony Korine

Komedi

Storbritannien, USA, Frankrike
Diskussioner om Trash Humpers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Trash Humpers (18 st)
CinemaStrange (Anmäl)   14/8 2015
Det är av att se sådant här man blir hjärnskadad på riktigt, bisart om något.
fabbe86 (Anmäl)   9/8 2014
Harmony, Harmony, Harmony... du är en galen man. Och för det älskar jag dig. Vem är egentligen fri i kropp och tanke? Den vanlige mannen på gatan eller personen som blivit inlåst pga att denne kanske var för fri? Ofta disturbing, ibland lite långtråkigt, men hela tiden intressant.
Valarn (Anmäl)   8/5 2014
Svår. Ibland känns den smått genialisk, men allt som oftast bara dålig. Kommer aldrig se om den.
NektarN (Anmäl)   16/3 2014
Såg att jag hade denna på datorn och tänkt först bara kolla de första få minuterna för att se vad det var för något. Det slutade med att jag såg igenom hela för att jag var så fascinerad att jag inte kunde stänga av filmen, trots att klockan var långt efter läggdags. En av de mer unika filmerna jag sett på ett bra tag och jag rekommenderar alla att se denna.
KimEkberg (Anmäl)   25/11 2013
nä men att en så bra film kan vara gjord av samma svin som gjort spring-bräkers är ju mind-boggling i sig. lite väl lång dock, vilket är något av en paradox eftersom den är typ en timma.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Trash Humpers