Triple Frontier

Originaltitel: Triple Frontier
Regissör:J C Chandor
Utgivningsår:2019

Om Triple Frontier:

Lojaliteter prövas när fem före detta elitsoldater återförenas för att stjäla en förmögenhet från en knarkkung – en kupp som får en rad oavsiktliga konsekvenser.

Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Garrett Hedlund, Pedro Pascal, Adria Arjona, Louis Rodriguez, Juan Camilo Castillo, Reynaldo Gallegos, Madeline 'Maddy' Wary, Sheila Vand

J C Chandor, Mark Boal

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Triple Frontier  (0 diskussioner)
Kommentarer om Triple Frontier (15 st)
apokalypze (Anmäl)   01:44 7/8
Inte konstigt att de var fattiglappar allihopa, de kan inte ha varit någon vidare elitstyrka när de var aktiva så som de dabbade sig gång på gång. På gränsen till komiskt ibland.
Xeno (Anmäl)   22:10 25/7
Håller med om att den börjar riktigt lovande, men tappar fart mot slutet...
Starkbröl (Anmäl)   17:10 20/7
Bitvis spännande men tappar enormt med tempo nånstans på mitten och lyckas aldrig ta sig tillbaka. Hade kunnat vara en riktigt bra film i Vilda Gässen-anda med bättre fokus.
Christofer (Anmäl)   21:45 27/6
Vad trist att manusförfattarna tappade sugen halvvägs in och totalt tillintetgjorde första halvans uppbyggda spänning.
Benisakura (Anmäl)   03:48 24/4
2/3 bra och spännande, 1/3 ologisk och tappar styrfart.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Triple Frontier