Betyg idag: 1 310 Besökare idag: 5 521

Originaltitel: Trolls
Regissör:Mike Mitchell (IV), Walt Dohrn
Utgivningsår:2016

Om Trolls:

Vi får hänga med Poppy, den optimistiska ledaren av Trolls, och hennes totala motsats, Kvist. Tillsammans måste detta udda par ge sig ut på ett äventyr långt bort från den enda värld de känner till.

Titel: Frost
Originaltitel: Frozen
Regissör: Chris Buck, Jennifer Lee (IV)
År: 2013
Regissör: Thomas Bezucha
År: 2005
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Välkommen till familjen

Anna Kendrick (röst), Justin Timberlake (röst), Zooey Deschanel (röst), Christopher Mintz-Plasse (röst), Christine Baranski (röst), Russell Brand (röst), Jeffrey Tambor (röst), Aino Jawo (röst), Caroline Hjelt (röst), John Cleese (röst)

Jonathan Aibel, Glenn Berger

Animerad, Familjefilm, Musikal, Äventyr, Fantasy

Med i listor: Dreamworks Animations
Diskussioner om Trolls  (0 diskussioner)
Kommentarer om Trolls (24 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   16:38 15/2
Helmysig, rolig och underhållande film med mycket bra musik. Dessutom är den väldigt snyggt animerad.
kryttan (Anmäl)   30/11 2017
Dreamworks animation är väldigt svajjiga tycker jag. Vissa filmer känns gjorda för både en vuxen och ung publik, medan flera bara verkar vara tänkt för de minsta barnen. Trolls är en sådan film och därför kan jag inte ge något betyg eftersom jag stängde av efter ca 15 minuter då jag insåg att detta inte var något för mig.
supermancover (Anmäl)   22/7 2017
Rätt så mysig! Men ofta rätt tråkig och irriterar mig lite på "summan av kardemumman" i denna filmen. Musiken var bra.
Misslovemovie (Anmäl)   25/6 2017
Musiken var helt klart bättre än själva filmen.
Mysharry (Anmäl)   2/6 2017
En enkel och färgsprakande historia, med massor av sång. Jag ser delar av den minst en gång om dagen, för fyraåringen älskar den. Och jag får inte utslag för det. En enkel historia, en hel del humor, gömda pärlor här och där, och framför allt - en lagom längd!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Trolls